Ormbunke Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Ska ni spela in några nya avsnitt? Citera
gdaily Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Snälla, alla som vill se fler avsnitt, maila (gärna på engelska) till info@poker.se och klaga! Citera
Kenan83 Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Snälla, alla som vill se fler avsnitt, maila (gärna på engelska) till info@poker.se och klaga! Mail skickat! Citera
kurtan Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Snälla, alla som vill se fler avsnitt, maila (gärna på engelska) till info@poker.se och klaga! Jag skickade ett brev dit i mitten av oktober, men jag fick aldrig något svar... Tror du att det blir några fler avsnitt? Det hade varit kul att se en intervju med norska Annette! Citera
Ace_of_Clubs Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Jag tycker att några highrollers och andra rika härinne kan samla ihop typ 500K och skänka för programmets överlevnad? Det är ju pengar som behövs enligt vad jag läste igår! Starta nån insamling lr nåt! (Har skickat klago-mail) Citera
Othello Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Fortsätt skicka mail enligt Olas förslag, båda vi vill göra fler program och hoppas på en fortsättning. Citera
eurythmech Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Vem är det man mailar? Är poker.se/pokerforum.nu uppköpt av investerare från Dubai? edit: För att vara lite tydligare så känns det enklare att skriva ett mail om man vet vem personen är som man skriver till. Citera
Othello Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Fråga Ola, han brukar bara benämna dem "Cypern". Soluan Investments Ltd tror jag de heter. Citera
Recommended Posts