Haddok Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Hej Jag lirar på stars och party. Då och då tappar jag conection till vissa, ibland alla bord. Men internet funkar som vanligt i övrigt. Jag har tillåtit poker clienterna "fri passage" i brandväggen, inte öppnat n¨ågra portar i routern lr så men skall det behövas? Någon som vet varför man kan tappa anslutningen till vissa bord men spela på som vanligt på övriga? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Trådlöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Har exakt samma problem och det beror nog troligtvis på att jag kör trådlöst. (Vilken idiot kom på att huvudjacket ska placeras i groventrén? ) Testa att dra en direktkabel för att se om problemen upphör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haddok Postad 18 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2007 Okej, så det ligger till altså. Kör trådlöst o jacket sitter en bra bit bort här med. Tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DODARN1491911304 Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Kör du med Thalamus så har du redan svaret... Har dem för tillfället men kommer aldrig någonsin i hela mitt liv använda dem igen. Nätet kopplar ner nonstop trots att vi har 24mbit/sekund. Förstår inte hur de kan ha ens en kund så kasst som deras "service/produkt" är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morango Postad 18 November , 2007 Rapport Share Postad 18 November , 2007 Kör du med Thalamus så har du redan svaret... Har dem för tillfället men kommer aldrig någonsin i hela mitt liv använda dem igen. Nätet kopplar ner nonstop trots att vi har 24Mbit/sekund. Förstår inte hur de kan ha ens en kund så kasst som deras "service/produkt" är. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts