Gå till innehåll

Tilt på Full Tilt


TomSelleck

Recommended Posts

Hade tänkt lira FTOPS omahaevent i dag, men tydligen så vill inte siten att jag spelar. Sitter på ett trådlöst nätverk och vi är två som ska spela. Nu kan ingen av oss logga in.

Så jag mailade supporten för cirka fyra timmar sedan och förklarade läget.

Tror ni att jag fått något svar?

 

Så nu verkar det som att det blir DiabloII i stället för omaha för mig och Heders-rilleg. Om ingen av er har upplevt liknande problem och har en lösning åt oss.

 

Tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att det går att spela i princip alla andra turneringar från samma ip så tänkte jag inte på det. Förlåt så hemskt mycket för min ignorans din gamla pokerambassadör.

 

Jag förstår att det är störigt och frustrerande. Det jag inte förstår är att du på något sätt stör dig på FullTilt och inte på dig själv.

 

Edit: Btw, jag är förnuftsambassadör också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju skitlätt att få kontot spärrat på alla möjliga sajter.. :shock:

Tror jag håller mig till Svenska Spel även i fortsättningen, ännu inte hört talas om nån som blivit spärrad där och har alltid fått ut pengar där utan krångel med kopierade pass och räkningar skickade över hela världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan ge er ett tips iaf: använd inte e-kort på neteller!! använde det i ca 6 månader vid insättning, men sen när jag gjorde ett stort uttag så ville de kolla upp mig, så de spärra kontot o bad mig skicka in de vanliga grejerna. svårt dock att skicka in kopior på kreditkort när korten inte finns i fysiskt format....

 

detta var ca 5 veckor sen och fortfarande inte löst sig, de ber om nya grejer varje gångjag skickar in nåt nytt, alltid nåt som inte stämmer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju skitlätt att få kontot spärrat på alla möjliga sajter.. :shock:

Tror jag håller mig till Svenska Spel även i fortsättningen, ännu inte hört talas om nån som blivit spärrad där och har alltid fått ut pengar där utan krångel med kopierade pass och räkningar skickade över hela världen.

Ledsen att behöva göra dig besviken, men vet många som hamnat i riktigt träliga situationer med SvS och blivit anklagade för collusion utan anledning. De spärrar även konton under en lång tid. Två av mina polare fick sina konton spärrade en månad, även ifall de redde ut situationen dan efteråt. SvS vägrade låsa upp dom. Blev någon bestraffning för ingenting. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan ge er ett tips iaf: använd inte e-kort på neteller!! använde det i ca 6 månader vid insättning, men sen när jag gjorde ett stort uttag så ville de kolla upp mig, så de spärra kontot o bad mig skicka in de vanliga grejerna. svårt dock att skicka in kopior på kreditkort när korten inte finns i fysiskt format....

 

detta var ca 5 veckor sen och fortfarande inte löst sig, de ber om nya grejer varje gångjag skickar in nåt nytt, alltid nåt som inte stämmer...

Just därför använder man inte det till poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste bara säga att jag har aldrig haft några problem med några siter trots att jaghar gjort korta gästspel där jag har rushat "enormt" och cashat ut 5ggr vad jag har satt in bara på nägra dagar. Så jag har svårt att tro att siterna är så otroligt "dumma" med folk som dom säger. Nu handlade just den här tråden inte om det men ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste bara säga att jag har aldrig haft några problem med några siter trots att jaghar gjort korta gästspel där jag har rushat "enormt" och cashat ut 5ggr vad jag har satt in bara på nägra dagar. Så jag har svårt att tro att siterna är så otroligt "dumma" med folk som dom säger. Nu handlade just den här tråden inte om det men ändå...

Jag har aldrig hört talas om någon sida som har behandlat rejält vinnande spelare på ett dåligt sätt utan någon direkt anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...