eurythmech Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Ingenting. Jag är fast i en lägenhet i Uppsala. Helt fast, helt sjukt. Jag kan inte gå här ifrån, lång historia. Men ingen nyckel, och polaren som bor här är inte hemma. Gissar att han får ligga. Ingen mat nånstans. Helt sjukt. Helt sjukt. Citera
Cyntax Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Ingenting. Jag är fast i en lägenhet i Uppsala.Helt fast, helt sjukt. Jag kan inte gå här ifrån, lång historia. Men ingen nyckel, och polaren som bor här är inte hemma. Gissar att han får ligga. Ingen mat nånstans. Helt sjukt. Helt sjukt. Finns det ingen pizzeria som kör hem? Tyska korvar från Lidl, senap/ketchup, minimjölk, gårdagens ostbågar... Ikväll blir det kycklinggryta med nudlar. (familjen kommer att älska det!) Citera
eurythmech Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 Finns det ingen pizzeria som kör hem? Har ingen adress Citera
Cyntax Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Har ingen adress Hahaha vet du inte ens var du är?! Jag hoppas du hade en underbar natt iaf. Citera
Snobben71 Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Har ingen adress Hur ser det ut om du tittar ut genom fönstret? Beskriv så kanske vi i stan kan gissa var du är och hjälpa dig! Citera
Juggler Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Eury har inte varit online på en halvtimme så jag gissar att kompisen kom hem. Citera
eurythmech Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 Kompisen kom hem, eller...en annan kompis. Dom är två som bor här, varav den ene bara ibland. Han dök upp. Det visar sig dessutom att det finns ett Max här i närheten. Tog mig en 99a, dvs suprememål med plusmeny extra cheeseburgare chilicheese och en smält ost. Den förste polaren? Han uppges befinna sig i Orsa. Citera
Teichmann Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Påminner om den gamle Hassan-klassikern när Fredrik Lindström ringer till en låssmed, och säger att han sitter fast i en lägenhet i Gävle efter att ha raggat upp en dam kvällen innan. Han har ingen aning om var han är, och börjar beskriva omgivningen. Fantastiskt roligt, den mannen har humor. Det slutar med att han beslutar sig för att fira ner sig med ihopknytna lakan (från tredje våningen). Beskriv omgivningen eller fira ner dig med lakan, eurythmech! Jag bor förvisso inte i Uppsala just nu, men är uppvuxen i staden och kan kanske vara till hjälp. Jag har för övrigt alltid funderat på trådskaparens avatar. Är det en erigerad penis eller ett finger? Eller någonting annat? Citera
eurythmech Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 Ooooh den Hassansketchen är guld! Gällande Jugglers avatar så är det ett öga. Citera
Juggler Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Det är inte ett öga, det är mitt öga. Eurys avatar är Johnny Cashs finger. http://pokerforum.nu/forum/off-topic/42052-eurythmechs-avatar.html Citera
brainslicer Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 - Jag har för övrigt alltid funderat på trådskaparens avatar. Är det en erigerad penis eller ett finger?- Gällande Jugglers avatar så är det ett öga. lol. kraftig baksmälla ännu? Citera
eurythmech Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 lol. kraftig baksmälla ännu? Alltså, det var inte jag som skapade tråden. Juggler kändes som en god gissning. Citera
brainslicer Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Alltså, det var inte jag som skapade tråden. Juggler kändes som en god gissning. ahaa, flyttad nånstans ifrån? han syftade väl på inlägg #1 iaf.. eller så e de jag som har bakmälla edit: nu ser jag det står avdelat i rubriken, kanske jag missade de... Citera
Cyntax Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Ingenting. Jag är fast i en lägenhet i Uppsala.Helt fast, helt sjukt. Jag kan inte gå här ifrån, lång historia. Men ingen nyckel, och polaren som bor här är inte hemma. Gissar att han får ligga. Ingen mat nånstans. Helt sjukt. Helt sjukt. Det är ok. Vi har gått om tid! Berätta nu... du var ute och festade i stockholmsnatten. Det kör upp en svart skåpbil där du går på trottoaren nära Medborgarplatsen. Två svartklädda kvinnor i högklackat stiger ur och ber dig följa med. Skåpbilen rivstartar och kör mot Solna. När ni passerat Sollentuna inser du att färden går till Uppsala! ... Vad tänkte du då? Vad hände sen? Citera
MikeTime Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=-oL8LjdOFZM Citera
thestonk Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Nej nej, som jag skrev i julemusiktråden befann han sig ju på buss 71, raden näst längst bak, tidigt imorse. Kan vi börja bygga ett Speed-scenario månne? Detta kan bli riktigt intressant. Det är ok. Vi har gått om tid! Berätta nu... du var ute och festade i stockholmsnatten. Det kör upp en svart skåpbil där du går på trottoaren nära Medborgarplatsen. Två svartklädda kvinnor i högklackat stiger ur och ber dig följa med. Skåpbilen rivstartar och kör mot Solna. När ni passerat Sollentuna inser du att färden går till Uppsala! ... Vad tänkte du då? Vad hände sen? Citera
Cyntax Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Det finns tre Max i Uppsala. En e ute i boländerna, där e han inte, en är mitt på Stora Torget, där e han inte, så då måste han va vid det tredje! Citera
The Grand Bark Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Hur fan kan man ge sig ut på en walkabout utan GPS i mobilen? Citera
gregcadillac Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Påminner om den gamle Hassan-klassikern när Fredrik Lindström ringer till en låssmed, och säger att han sitter fast i en lägenhet i Gävle efter att ha raggat upp en dam kvällen innan. Han har ingen aning om var han är, och börjar beskriva omgivningen. Fantastiskt roligt, den mannen har humor. Det slutar med att han beslutar sig för att fira ner sig med ihopknytna lakan (från tredje våningen). Beskriv omgivningen eller fira ner dig med lakan, eurythmech! Jag bor förvisso inte i Uppsala just nu, men är uppvuxen i staden och kan kanske vara till hjälp. haha tänkte samma sak. Men den andra Hassan-klassikern med låssmeden och polisen som klottrat all makt åt Tengil är om möjligt ännu bättre:-) Citera
Recommended Posts