Gå till innehåll

Sladdafaaaan; grindar svenska spel

Recommended Posts

Postad
Behöver inte ha ångest angående Köpenhamn längre. Jag kommer vara där, det är väl all info du behöver? ;)

Om du bara sagt de lite tidigare ;) Nu e turren ja skulle spelat full.

Blev ett pokercampuskonto o troöigtvis en 24" 1900*1200 skärm om den får plats =)

Det lokala EPT ikväll som jag vann förra veckan så tänkte ta hem det denna veckan me. 2,5k added vid minst 20 spelare

• Svars 732
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Om du bara sagt de lite tidigare ;) Nu e turren ja skulle spelat full.

Det lokala EPT ikväll som jag vann förra veckan så tänkte ta hem det denna veckan me. 2,5k added vid minst 20 spelare

Hänger inte riktigt med, ska du ner till Köpenhamn?

Och vad är det för turnering ikväll? =)

Postad
Hänger inte riktigt med, ska du ner till Köpenhamn?

Och vad är det för turnering ikväll? =)

Nae de blir inget köpenhamn för min del. Va 7 plaster kvar i turren när ja skulle reggat men så sket jag i det och drog på fest. Väl där ångrade jag mig o skulle in o regga. 1 plats kvar o fyller i namn o allt o när ja trycker nästa så va de nån som smugit in o snott den sista platsen.

Det lokala EPT är på pokerklubben här på måndagar. 250kr FO o de kallas för EPT för de lockar alla tajta fiskar som inte har råd med de dyrare (ja, jag vet jag spelade den idag :oops: ) Men skulle vara 2,5k added om vi var mer än 20 personer, tilt att vi blev 18.

Sjuk hand från turren

UTG+2 höjer till 1000 på 200/400

Jag foldar

CO blixttrcker

Knapp slänger in med ett leende på läp

och SB säger ngt i stil med "oh fuck" o trycker också.

UTG+2 steker o visar QQ som han foldar.

CO har KK

Knapp AA

och SB JJ

Flopp Jxx Turn K river blankar.

Postad

Gillar inte bluffen så mycket. Tycker du reppar rätt så tunt. Svårt att se många händer som du lirar så där för värde, antar du trebettar med AK o kanske även KQ preflopp, set höjjer höjjer du på flopp med. Jag höjjer nog på flopp istället.

Postad
Båda hemma. Sex Drive verkar skoj!

Back 15 inköp på 3 dagar nu. Riggen e inte snäll

Upp 13 för månaden fortfarande. Ska dra lite pokercampusfilmer sen göra ett nytt försök

Vad tycker du om dom filmerna? Funderade på att signa ev, men vet inte om det ger så mkt mer om man redan har DC och CR.

Filmtips kan jag också slänga in: Seven pounds, men den har du nog redan sett

Ghost town, The rocker (rätt gammal) samt Body of Lies

Postad
Vad tycker du om dom filmerna? Funderade på att signa ev, men vet inte om det ger så mkt mer om man redan har DC och CR.

Filmtips kan jag också slänga in: Seven pounds, men den har du nog redan sett

Ghost town, The rocker (rätt gammal) samt Body of Lies

CR har jag ingen erfarenhet av men har kollat endel DC. Tycker pokercampus håller hög standard, gillar spec Ebisumarus filmer. Finns inte jättemånga filmer uppe än då de e rätt nytt men ser potential i det!

Postad

19årsfest nyss me "fribar" som kostade 200 nyss. 200 för mat (tacos) + så mkt öl/vin/bacardi breezer man hann med mellan 7 och10.

Blev bra drag till slut.

FOrtfarande inget var på min pokerfråga. Semiglömt att de e poker som e grundetemat i dagboken... Startar eventullet upp på pokercampus istäållet.

GL o GJGJ