Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej poker4life.

Har ett litet tips. Vi är ett gäng på drygt 20 grabbar som träffas regelbundet (var tredje/fjärde vecka) och lirar freezeoutturneringar och diskuterar poker. I vårt gäng är det allt från semiproffs till killar som aldrig lirat på nätet öht.

Kolla igenom din bekantskapskrets och se om du inte kan vaska fram lite folk som - precis som du själv - gillar poker och starta en liten inofficiell klubb där ni kan lira och snacka poker.

Gl.

Postad
du får mig för $399/h. det är billigare än många konkurrenter!
Alltså, ingen pokerspelare med självrespekt skulle slampa ur sig för mindre än $401 i timmen. Allt lägre är bara så jäkla billigt.
Postad

Definitionen på coach är ju rätt bred, jag skulle kunna tänka mig att coacha dig lite smått mest för att det skulle vara ett kul projekt. Det jag isåfall menar med coaching skulle vara att ha regelbunden kontakt med dig på msn, diskutera endel HHs med dig och hjälpa dig med lite moneymanagement etc.

Jag uppfyller kraven men orkar inte skriva ett lång utlägg om det hela här, skicka ett PM med din msn så kan vi snacka vidare där.

//Erik

Postad
Alltså, ingen pokerspelare med självrespekt skulle slampa ur sig för mindre än $401 i timmen. Allt lägre är bara så jäkla billigt.

sluta nu din satans hjort, nebb är kunglig jägare så du vet, du ligger illa till när hagelbössan kommer fram emot hösten

Postad

Tja

Jag brukar också regelbundet spela på 2,5/5 på SvS. Om du har lust så kan vi snacka på msn om poker och hjälpa varandra.

Jag är trött nu, nyss kommit hem från jag så orkar inte skriva nått långt inlägg om mig själv. MEn jag

är 19år

tog studenten i våras

ströjobbar + lirar poker

osv osv

En idé kan ju vara att vi typ skickar HH's och tipsar om fisk till varandra för det finns det gott om. Aja jag kan inte erbjuda coaching eftersom ajg inte uppfyller kraven...tror jag. Men att hjälpa varandra för att bli utvecklas är väl en idé

låter det intressant så kan du PMa eller svara här.

Godnatt

• 1 month later...
Postad
Jag ser inte riktigt mening med att bli coachad av någon halvbra från ett pokerforum. Se WPT och EPT och lär dig av de som är bäst i världen.

Det är nu man inte vet vilken level upandcoming är på.

Jag chansar på level 2 eller 3 annars är det illa.