Gå till innehåll

Verifiera konto


Bafucin

Recommended Posts

Har spelat på en sida ett tag och tyckt om layouten och har aldrig haft problem med supporten. Men när jag bestämde mig för att plocka ut allt för att testa på en annan sida så började problemen.

Upptäckte att mina pengar inte kom ut, så när jag loggade in på sajten igen för att kolla vart mina pengar tagit vägen stod att dom hade märkt ovanlig aktivitet på mitt konto, och jag är tvungen att skicka in:

framsida på kontokort

baksida på kontokort

fotolegitmation

inköpsattest och kontoutdrag

 

Annars kommer jag inte kunna plocka ut mina pengar.

IBS är företaget som har hand om det och verkar seriöst, men om det sitter någon där bakom och får in all denna information så är det väl jävligt lätt att plocka ut en hel del pengar, som jag aldrig kommer att få tillbaka, och chansen finns ju att man sitter där med skulder för livet ut.

Det e just baksidan på kreditkortet jag har hakat upp mig på, min kusin som jobbar på bank tyckte det verkade konstigt att begära just baksidan av kortet.

 

Någon annan som haft liknande problem?

Är det bara att skicka in uppgifterna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ganska standard att man måste göra detta på många sajter när man ska plocka ut pengar via kredikort. Bara att skicka in grejerna så är det klart på ett dygn eller två sen.

 

Man slipper ofta det här om man använder Neteller eller liknande fast å andra sidan är det möjligt att du måste skicka in samma saker till Neteller nu för tiden. Fast jag personligen har aldrig behövt göra det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ganska standard att man måste göra detta på många sajter när man ska plocka ut pengar via kredikort. Bara att skicka in grejerna så är det klart på ett dygn eller två sen.

 

Slipper man inte det där om man använder samma kort vid insättning / uttag??

Byter du metod eller om inte namn/uppgifter stämmer överens på kort/bankonto/pokerkonto...då hamnar du garanterat att skicka in papper, i det senare fallet även den andra personens papper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta känns som ganska standard för everest och det är väldigt många som har fått göra det. Att skicka in allt är lätt och de låser sedan snabbt upp kontot igen. När man väl har gjort detta en gång kommer man antagligen inte stöta på fler problem senare, det har inte jag gjort iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...