Gå till innehåll

Ang. $50+$25 bonusen


krissemAaN

Recommended Posts

tjena tjena,

 

har läst om den här bonusen; gör en insättning, spela upp till 100 fpp, och du får $25, spela upp till 500 fpp och du får $50. Och det är poker.se som har fixat bonusen. Vart är länken jag behöver för att registrera, sätta in, och sedan erhålla bonusarna? Är det någon som har clearat bonusen? Vilka blinds ska man spela på som minst för att kunna cleara den?

 

Jag söker alltså svar på mina frågor, och den exklusiva länken från poker.se =)

 

 

tack,

 

krissemaan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det här är det aktuella bonuserbjudandet jag får upp i samband med poker.se:

http://www.pokerstars.com/sites/6/

 

Poker.se bör kunna svara på vad som gäller för närvarande.

 

Oavsett så är $50-bonusen en så kallad 100%-bonus vilket innebär att du får lika mycket i bonus som du sätter in. Sätter du då in $25 får du alltså $25 i bonus och inte $50 som du skrev i ditt inlägg.

 

Hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det här är det aktuella bonuserbjudandet jag får upp i samband med poker.se:

http://www.pokerstars.com/sites/6/

 

Poker.se bör kunna svara på vad som gäller för närvarande.

 

Oavsett så är $50-bonusen en så kallad 100%-bonus vilket innebär att du får lika mycket i bonus som du sätter in. Sätter du då in $25 får du alltså $25 i bonus och inte $50 som du skrev i ditt inlägg.

 

Hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

 

Okej. Tack så mycket. Nu är problemet bara det att jag redan har ett account, och har redan gjort en insättning på det accountet förut. Försökte nu göra ett nytt account med länken, men det står att jag redan har ett öppet account på pokerstars, och jag kan därför inte registrera mig och ta del utav bonusen.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej krissemAaN,

 

Om du redan har ett konto så får du inte skapa ett nytt utan då får du spela med det kontot du redan har. Om du redan gjort en insättning på ditt tidigare konto har du troligen också redan fått en bonus. Har du inte fått någon bonus med din tidigare insättning får du gärna maila oss på support@pokerstars.com så skall vi se hur det ligger till.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej krissemAaN,

 

Om du redan har ett konto så får du inte skapa ett nytt utan då får du spela med det kontot du redan har. Om du redan gjort en insättning på ditt tidigare konto har du troligen också redan fått en bonus. Har du inte fått någon bonus med din tidigare insättning får du gärna maila oss på support@pokerstars.com så skall vi se hur det ligger till.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

Okej, tack så mycket. Jag har slängt iväg ett mail nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Den extra $25-bonusen för poker.se-medlemmar är inte aktiv längre. Om ni har signat upp medan erbjudandet var aktivt men inte fått $25-bonusen till ert konto efter 100 FPP så skicka ett mail till support@pokerstars.com så ska vi göra vårt bästa för att lösa det hela.

 

Under första halvan av december kan jag istället rekommendera vårt erbjudande här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...