Gå till innehåll

Mustafas show


nysta

Recommended Posts

Hejsan!

Kommer ni ihåg den talkshow som gick på SVT för en herrans massa år sedan som hette Mustafas show?

 

Jag har letat som en galning efter videoklipp från den serien men hittar varken på youtube eller på svt's hemsida.

 

Någon som vet vart dom finns eller kanske sitter och håller på några klipp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Kommer ni ihåg den talkshow som gick på SVT för en herrans massa år sedan som hette Mustafas show?

 

Jag har letat som en galning efter videoklipp från den serien men hittar varken på youtube eller på svt's hemsida.

 

Någon som vet vart dom finns eller kanske sitter och håller på några klipp?

 

Kan nästan ge belöning till den som kan hjälpa till här, sinnessjukt rolig serie!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade svt igår.. fick detta svar:

 

Hej!

 

De upphovsrättsavtal vi har att följa tillåter oss, med vissa undantag, att låta de program vi kan lägga ut för tittning via svt.se finnas där i högst 30 dagar efter ordinarie tv-sändning, sedan plockas filen bort från våra videoservrar. Vissa program ges ut kommersiellt, då hittar du dem i SVT Butiken som även ger ut nyhetsbrev om kommande produktioner etc.

 

http://www.butiken.svt.se/

 

 

Vänliga hälsningar/

Matilda

SVT *Webbsupport

 

 

säger väl inte så mycket om hur man ska få tag på det.. för jaghittar inte programet i butiken heller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mailade svt igår.. fick detta svar:

 

Hej!

 

De upphovsrättsavtal vi har att följa tillåter oss, med vissa undantag, att låta de program vi kan lägga ut för tittning via svt.se finnas där i högst 30 dagar efter ordinarie tv-sändning, sedan plockas filen bort från våra videoservrar. Vissa program ges ut kommersiellt, då hittar du dem i SVT Butiken som även ger ut nyhetsbrev om kommande produktioner etc.

 

http://www.butiken.svt.se/

 

 

Vänliga hälsningar/

Matilda

SVT *Webbsupport

 

 

säger väl inte så mycket om hur man ska få tag på det.. för jaghittar inte programet i butiken heller

 

Oväntat, de körde med mig i veckor när jag försökte få fram en dokumentär, men fortfarande inte fått den.. Någon annan med några idéer? Ni tror inte de finn s möjlighet att de lägger upp den igen på nätet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...