Waggho Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Jag har väldigt lösa planer på en Las Vegas-resa någon gång framöver och funderar på när bästa tiden på året att åka är? Jag vill ha lagom varmt väder och inte jättemycket folk. Citera
Weedobooty Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Oktober är bra. Jag var där för två veckor sen och den här gången var temperaturen perfekt. Varmt och skönt på dagarna utan att det blir jobbigt. I november blir det kallt på nätterna. Jag har varit där i augusti och då var det grymt varmt. Citera
Tiggr Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Jag sticker dit i december. Vad kan man förvänta sig för väder? Citera
Weedobooty Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Skulle tippa svensk sommarvärme på dagen och 5-10 på natten. Jag var där i november förra året och det var skitkallt på nätterna. Kallt så det ångade ur munnen. Citera
Waggho Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Postad 15 November , 2007 Hur är det runt påsk? Citera
Weedobooty Postad 15 November , 2007 Rapport Postad 15 November , 2007 Hur är det runt påsk? Vet ej. Förmodligen helt perfekt. Du behöver aldrig boka hyrbil med dubbdäck och rattmuff i Vegas. Och motorvärmaruttag på parkeringarna har dom inte heller. Citera
Appel Postad 15 November , 2007 Rapport Postad 15 November , 2007 jag skulle tippa att det är behagligt svenskt vårväder där då. Folk och spel är det ju 24/7 så det missar man ju aldrig ändå. Ta med en jacka så klarar du dig. Citera
DocLame Postad 15 November , 2007 Rapport Postad 15 November , 2007 Jag kom hem från Vegas för ett par dagar sedan, och under vår vecka där var det runt 25 grader med sol dagtid alla dagar och ca 10-15 på kvällstid. Normalt är det nog lite kallare på kvällen/natten än var det var när vi var där. Citera
Appel Postad 15 November , 2007 Rapport Postad 15 November , 2007 Igentligen är ju alla inlägg helt onödiga eftersom frågan lyder "När är bästa tiden att åka till Vegas?" och svaret då självklart måste bli ALLTID Citera
eyedol Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Jag sticker dit i december. Vad kan man förvänta sig för väder? Var där i dec. förra året, kallt vårväder under dagen och isande kallt under nätterna.. Citera
Recommended Posts