Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tänkte bara kolla om det finns intresse på forumet att dra över ett par månader till våren o live gambla?

Avslutar mina studier i mitten av Januari o jag är skadligt sugen på att testa värdet i Vegas......

problemet är ju att man inte har några polare som lever på pokern, är med andra ord rätt mobbad i sammanhanget. Därför söker jag någon eller några som är i samma situation.

Tanken är väl att hyra ett place eller långtidsboka nått schyst hotell, sen blire grind o fest o bara leva livet ett par månader...

Själv lirar jag 3/6-5/10, är 25 bast o lätt att ha o göra med.....Låter d intressant tycker jag att ni ska höra av er...

/ David

Postad
Om och när ni åker så måste ni lova att blogga om det. Är själv sjukt sugen men är inte riktigt i den sociala positionen att företa mig ett dylikt äventyr;-)

Nej, det krävs vänner för att åka flera stycken :-D

Postad

Nej jag inte varit där ännu, men varit nära några ggr men aldrig riktigt blivit av. Men det känns ju verkligen kul att kunna åka med andra spelnarkomaner :) o inte frugan som planerat tidigare

jag ska lätt spela turneringen på bellagio isåfall, tror den är varje fredag eller hur det nu va?

Postad

Jag skulle tycka det var fruktansvärt kul men är lite osäker på om jag har ekonomi så det räcker till det :)

Någon som gjort något liknande och då kan berätta hur mycket det kostar att vara där, boende mat osv.

Jag spelar 0.5/1 + MTT, 21 år och är också lätt att ha å göra med.

Postad

Tror inte man behöver känna varandra för att göra en sån här grejj, man har ju alltid pokern gemensamt oxå o d räcker , jag är iaf redo....bara skriv till mig om vi ska ta ett lite seriösare snack om det här,

• 2 weeks later...