eurythmech Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Ska jag utgå ifrån att det bara är jag som har problem ikväll? Problemen är då främst att det tar fyra hundår för klienten att reagera på registrering i turre, samt att borden fryser ibland. Citera
Gibson61 Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 För mig var det mest tourneylobbys som inte uppdaterades ordentligt, hade inga problem med själva borden... Citera
Pey Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Lagg i turneringslobbyr ja. Eller lobbys perhaps. Citera
PokerStars_Martin Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 PokerStars har inte haft några serverproblem under den här perioden. Om ni har några klagomål vänligen kontakta support@pokerstars.com. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
eurythmech Postad 12 November , 2007 Författare Rapport Postad 12 November , 2007 Det är ganska värdelöst att kontakta kundservice i såna här lägen, forumet - däremot, ger alltid snabba svar. Citera
CecceH Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Hade samma problem även jag, med att reg. för vissa turneringar igår kväll Citera
Recommended Posts