Gå till innehåll

Bolme@5-10


Bolme

Recommended Posts

  • Svars 856
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

trevlig läsning om din resa ! :-)

En fråga dock, Vad tror du totalt din resa gick på i SEK? är lite sugen på att dra dit om något år, så att jag får en uppsikt om hur mycket de kostar

 

hej...

Flyget dit kostade 6500:- hotellet kostade väl runt 4k. Men vi betala mindre pga att vi betalade med alla våra playerspoint på våra players card. Vilket man fixar jätte enkelt på nästan vilket hotell som!

Så bara själva resan i sig kostade runt 10k, men sen vad man väljer och spendera där skiljer juh från person till person. Jag vann en del på poker, men sen shoppade jag för säkert en 15 - 20k sek!

 

nice rapport!

Hur mycket gick du + el - på spelet i vegas?

 

vet faktiskt inte dumt nog... jag förde statistik när jag var där, dom första dagarna. Sen glömde / orkade jag inte.

Men jag växlade in 20k sek (3407$) här i sverige inför vegas, med mer på kort ifall jag behövde.

Väl där så använde jag inte mitt kort överhuvudtaget!

Och jag kom hem och växla tillbaka 2800$ sen 1000:- som en kompis hade lånat av mig i $$

Så jag borde väl på ett ungefär ha plussat runt 14-15k sek på allt spel i vegas! Om jag inte räknar helt fel

 

Halloj. Tänkte bara höra vad du spelade för nivåer på cashgamet live, såg att du hade spelat en del 1/2, körde du något högre? Vad var det bästa med resan?

 

Spelade 1 - 2$ och ytterst lite 2 - 4$ på mandalay bay. Var juh det hotellet vi bodde på. Så där man spenderade mest tid!

Hela vegas resan gick juh inte ut på och vinna miljoner på poker.

Var till 90% bara 1 - 2$ bord uppe där dygnet runt. På helgerna var där 2 - 4 också!

Sen spelade jag 1 - 3$ på på ceasars palace och lite lite 2 -5$ i väntan på en plats på 1 - 3$

mhmm, det där med "det bästa på resan". Allt var verkligen super, tyckte ALLT ALLT var skitskoj. Rent pokermässigt så kanske och se alla pokerstjärnor sitta och grinda.

Eller och se Sammy Farha och David Benyamine grinda Bobbies room inne på bellagio.

Annars rent nöjesmässigt, så tror jag mina kompisars bröllop var det roligaste. Ska skicka länken nu, så alla får se. Det var så fruktansvärt roligt, alla vi som var där fick en sån energikick och skrattade / hade roligt hela kvällen efter det!

 

 

bröllops länken ---- > ?videoid=1185

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahah fy fan va bra!

 

Vem är du? :-)

 

han med brillorna:lol:

hahha... nämen han som står i grå / vit randig tröja bakom han som gifter sig.

Jag som typ viker mig i skratt när han elvis börjar prata. Han såg så SJUKT dum ut, så det var löjligt!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

älskar när han sträcker fram mikrofonen till er och ni skriker "fååling in löööv with you" på ren svengelska :)

 

jag har faktiskt RIKTIGT RIKTIGT "vänner-amerikanska"... som visa jänkare kallade det för.

"thomas, you've watched WAY to much friends, but you're english is great"

 

Nyckeln till framgågng live, solbrillor ?!? :mrgreen:

Var en roligt grej att alla skulle ha på sig brillor. Kostade 10$ inne på "kyrkan" eller vad man ska kalla det.

 

haha grym film :mrgreen:

 

Om ni kollar noga så ser ni att tillochmed prästen/elvis/idioten som klätt ut sig, ja kalla han vad ni vill. Han börjar skratta när alla vi går igång och börjar dansa. Han måste tänka "dumma jävla svenskar, dansar alla svenskar hillbillydans":lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lite lätt illamående av den där analysen.

 

"Men, tänk om de har högre set, det är deras troligaste händer! Inte miljoner kombinationer av tvåpar."

 

... :(

 

mhmm... vad hoppas han träffa när han synar me 99? 5678 regnbåge?

 

skitsamma om floppen kommer AQ9 regnbåge... har nån liksom QQ / AA är d juh bara och betala av. Ska man vika 99 måste det juh vara STORT -EV

 

eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mhmm... vad hoppas han träffa när han synar me 99? 5678 regnbåge?

 

skitsamma om floppen kommer AQ9 regnbåge... har nån liksom QQ / AA är d juh bara och betala av. Ska man vika 99 måste det juh vara STORT -EV

 

eller har jag fel?

 

Haha nej, inte alls, han är dum i huvet bara.

 

Finns t.o.m. en del bluffvärde på den rivern av bommade färgdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man måste ju killen lite cred iaf för att han lyckas göra typ allt fel i en och samma analys, det är ju också en bedrift.

 

OT, käkade middag när du skrev på msn, dissade dig inte :-P Kommer förmodligen in en sväng ikväll och tar del av fisken!

 

hehe nemas problemas :-)

hoppas maten smaka!

Tycker absolut du borde gå in och lira, jag är färdig lirad för idag. Spelade i 21minuter och plussade 4830:- sen slutade jag.

Har ett nytt "system" eller vad man ska kalla det. Verkar funka rätt bra, spenderar ingen tid framför datorn överhuvudtaget och samtidigt tjänar in dom pengarna jag behöver för och överleva! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe..........Skönt o se att fler reagerade på denna hand! Kanske inte konstigt att glimmne inte har vunnit nåt speciellt inom pokern, lägga en triss? WTF MATE !!!!!!!!:shock:

 

Jag hade nog faan kunnat raisat i denna situation...........men som sagt att säga att man inte ens ska syna, OMFG !!!!!

 

 

PS; Ingen annan som skulle kunna hitta raise i denna situation ?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe..........Skönt o se att fler reagerade på denna hand! Kanske inte konstigt att glimmne inte har vunnit nåt speciellt inom pokern, lägga en triss? WTF MATE !!!!!!!!:shock:

 

Jag hade nog faan kunnat raisat i denna situation...........men som sagt att säga att man inte ens ska syna, OMFG !!!!!

 

 

PS; Ingen annan som skulle kunna hitta raise i denna situation ?!?

 

mitt enda dilemma i handen är om jag ska försöka få in det eller ta det lungt och bara syna..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett nytt "system" eller vad man ska kalla det. Verkar funka rätt bra, spenderar ingen tid framför datorn överhuvudtaget och samtidigt tjänar in dom pengarna jag behöver för och överleva! :-)

 

 

Typ som jag då, har dock blivit lite för många timmar denna vecka än planerat, men e nöjd ändå !!! :-)

 

XtrA jobbar som nätpokerspelare numera ! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...