FreePlopp Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 För att göra en lång historia kort; Jag är ett stort fan av Fantasygenren i all dess form, och LOTR-triologin tillhör bland det bästa som skrivits ner på några bitar papper. Kort och gott... Är det någon här, på PF, som spelar, har spelat, testat osv, LOTR; Online - Shadows of Angmar. Jag håller just nu på att testa "7 days for free"-kampanjen och väntar med spänning. Kanske inte rätt forum att posta det här, men jag sitter hellre och nöter LOTR mot Pfare än mot ett gäng fjåårtizzar på LunarStorm. One game to rule them all . Citera
ztranger Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Köpte spelet när det kom men orkade inte spela då jag gjorde nästan alla quest själv Citera
Juggler Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Tar hem det nu. 6 gig är ju lite drygt men det är fin server de har, 1,92mb/sek på mitt 20mbit. Citera
Nidalo Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 japp, jag lirar lotro =) har lirat ett bra tag.. är level 48 just nu. =) lirar på servern Evernight, den är klart bäst =) Citera
baller Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Vad är d för snicksnack, det är "Eldar" man skall vara på... inget annat, stort svensk kinship där du kan göra många quests tillsammans, det blir roligare då... Citera
Nidalo Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 den är säkert bra också.. men evernight är hur mkt svenskar också.. i mitt kinship är det ett hundratal iaf Citera
LilleKatt Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Jag har provat spelet. Jag tycker det är en sämre version av WoW(jag tycker). Age of conan kommer ta världen med storm när det kommer ut. Citera
baller Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Age of conan kommer ta världen med storm när det kommer ut. Det skulle blivit så, men nu har de ju tagit bort väldigt många features som skulle göra det unikt... Citera
LilleKatt Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Det skulle blivit så, men nu har de ju tagit bort väldigt många features som skulle göra det unikt... Jasså? det var synd, hade ingen aning om det. ;( Citera
Appel Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Har de inte lyckats bli färdiga med AoC än? tyckte att jag fick fråga om betatestning på det spelet för ett DRYGT år sedan... Har testat LOTRO lite men lade ner det hela för typ ett halvår sedan. Började däremot med UO för en miljard år sedan, för att sedan gå över till det mest buggade MMO som någonsin släppts: AO. Jag har nog aldrig varit med om en produkt som släppts med så mkt fel någonsin. Citera
Pey Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Spelat en hög med MMORPGs men kommer nog inte göra det igen. Fast nu vet jag ju inte om detta spelet enbart är det. Oh well. Citera
sten666 Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Som en gammal MMO-räv är LOTR Online inget jag vill rekommendera. Visst, hyfsad underhållning, kul att spela i Sagan om Ringen världen etc, men spelet saknar djup. Både när det gäller uppbyggandet och utvecklingen av sin karaktär samt rent spelmässigt. High-endgame är i princip obefintligt. Det enda MMO som på senare tid har kunnat skapa en viss form av utmaning för hardcorespelaren är Vanguard. Det blir dock mer och mer likt WoW för varje patch som kommer då den stora massan måste tillfredsställas på alla sätt och vis. Tacka vet jag de gamla goda Everquest-tiderna. Those were the days. Citera
FreePlopp Postad 14 November , 2007 Författare Rapport Postad 14 November , 2007 Jag har lirat LOTRO i sammanlagt 6 timmar nu. Det var underhållande till en början, men som någon sa innan så saknar det djup. Speluvecklarna Codemaster lyckades nog ändå få in, och får nog fortfarande in, en hel del pengar på spelet iom LOTR-hysterin. Kort och gott; Jag är "för gammal" för LOTR-spel. Låt Frodo, Legolas, Lavskägge och alla de andra piprökande figurerna stanna kvar i böckerna resp. filmerna. Dock ska jag starta upp en ny tråd nu; "Den stora speltråden" Tror inte det finns någon sådan. Blev så sugen på att diskutera Assasin's Creeds möjliga framsteg på spelfronten... Citera
thestonk Postad 14 November , 2007 Rapport Postad 14 November , 2007 Har testat LOTRO lite men lade ner det hela för typ ett halvår sedan. Började däremot med UO för en miljard år sedan, för att sedan gå över till det mest buggade MMO som någonsin släppts: AO. Jag har nog aldrig varit med om en produkt som släppts med så mkt fel någonsin. Är detta ett sånt dära betala-per-månad-spel? Vad hände med 'betala för produkten och använd den sedan utan extra pålagor' För övrigt: en höghastighets hiphop CPU .NU timbuk e MVP rullar som en svart BMW M3 OBS jag navigerar som GPS som en V6 MB med STS ändrar form som T2 kickar som lunds BK MVH t-i-m-b-u-k Citera
Nidalo Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 ja det är det, thestonk... Nedu, dom hittar på nya sätt att tjäna pengar hela tiden, och vi går på alla knep =) Citera
Recommended Posts