Gå till innehåll

Stämmer Pokerev?


purplecard

Recommended Posts

Hej.

Jag har en fråga angående pokerev-programmet. Kan spelstilen ha betydelse gällande hur den blåa linjen placerar sig i förhållande till den röda linjen på "game analysis graph"-fliken?

 

Med min förra spelstil låg dessa snubblande nära varandra i princip hela tiden på över hundra tusen händer. Nu med min nya spelstil har jag den blåa linjen elva inköp under den röda på 15000 händer. (Skillnaden på den nya och gamla spelstilen är väl att jag c-betar mer nu än förrut)

 

Är det så att jag har otur just nu eller kan min nya spelstil påverka detta? Kan det vara så att variansen på dessa två linjer blir större med en annan spelstil? Läste på något engelskt forum om det här och där fanns en tråd om detta men jag förstod inte riktigt vad dem menade.

 

På den andra fliken "luck graphs" är skillnaden inte så extrem. Sitter nu ganska lugn för jag "vet" att jag har otur men om det inte är så vill jag ju justera det omgående.

 

Observera att jag inte frågar om en downswing på elva inköp med 15000 händer för det vet jag att man kan ha på över trettio inköp på 100000 händer blablabla. Detta rör endast programmet pokerev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...