Poddna Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Nu när den är preskriberad måste jag fråga. Vad föreställde din gamla avatar egentligen? Påminde en del om när två vänner till mig sprang runt i smålands nations korridorer i lund med "FUCK" respektive "YOU" målat på sina överkroppar. Haha dagens sanning =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Är jag helt ute och cyklar när jag tycker din gamla avatar påminner om festivalfolk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Nu när den är preskriberad måste jag fråga. Vad föreställde din gamla avatar egentligen? Påminde en del om när två vänner till mig sprang runt i smålands nations korridorer i lund med "FUCK" respektive "YOU" målat på sina överkroppar. Är jag helt ute och cyklar när jag tycker din gamla avatar påminner om festivalfolk? Det var en bild på mig och en kompis i tylösand på midsommar förra året. Vi gick med i "team smisk" och fick just dme orden snyggt sprejade på ryggen. shit den här grymma dagboken har gått från härliga cannabisdiskussioner till en fet orgie i fruktansvärd musiksmak som dessutom verkar smitta av sig? är ni allvarliga eller... nabbes börja röka igen så det blir folk av dig... hej http://www.youtube.com/watch?v=HAhrkWCSV4A edit: eller denna jag hittade nu. ignore video. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Ska försöka att bli lite mer sparsam nu. Har bränt bort ca 90k på en kostym, bärbar dator, em skärm och lite andra små grejer. Är så jävla sugen på att köpa en snygg klocka till studenten men funderar på att softa lite. edit: jag gick ju fan 3k + på vårat livegame igår. =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Vad blev det för kostym och vad kostade den? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Ska försöka att bli lite mer sparsam nu. Har bränt bort ca 90k på en kostym, bärbar dator, em skärm och lite andra små grejer. Är så jävla sugen på att köpa en snygg klocka till studenten men funderar på att softa lite. edit: jag gick ju fan 3k + på vårat livegame igår. =) Härligt, tjacka en klocka för 3 lax då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Hur mycket + ligger du för månaden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Nötlåt dude! Gl med allt o kul att du fortsätter göra fina resultat. Vi ses i Vårskriket. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nudie Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Det var en bild på mig och en kompis i tylösand på midsommar förra året. Vi gick med i "team smisk" och fick just dme orden snyggt sprejade på ryggen. Närmare preciserat karstorps camping(nöten) kanske? Hade tänkt o fråga om det en gång när du hade den avataren och nu känns det som mina odds ökar när den iallafall var från tyle:). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Vad blev det för kostym och vad kostade den? D&G ca 20k. Hur mycket + ligger du för månaden? Lite över 500. Nötlåt dude! Gl med allt o kul att du fortsätter göra fina resultat. Vi ses i Vårskriket. Jag är inne i en sån äcklig dowswing nu Ante =( Jag hade 33 och blev trebetad. Jag synar och träffar ingenting .ORKAR INTE MER! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 D&G ca 20k. bild tack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Men fyfan 500 lax. Trökig lyxsommar för dej mannen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 CL i veckopotten just nu med 35 spelare kvar. ge mig stjärnan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 CL i veckopotten just nu med 35 spelare kvar. ge mig stjärnan Får man stjärnan om man vinner lr? GL iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Får man stjärnan om man vinner lr? GL iaf. japp men antesvante krigar på bra nu. mer chips till mig när jag klonkar ut honom iofs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 helt kortdöd i båda turneringarna. så jävla trist att sitta och folda ner sig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Ute ur VP men ligger 3a i vårskriket. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 nice där QQ vs AK och AK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 vui hejjar på dig dd!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 vui hejjar på dig dd!! nice där QQ vs AK och AK tack tack =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Tilt att mitt konto är spärrat så jag inte kan raila Men du vet att ajg är där i tanken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Ute ur VP men ligger 3a i vårskriket. GL man, railar dig nu !!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 shit, AJ vs AK kan bli dräparen........ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Åkte tyvärr ut där. Det var jävligt skoj att spela och det kändes som att man hade ganska bra edge när blindsen var låga men sen vet jag inte riktigt vilka händer man ska köra med när det höjs =P. Ligger typ 30k+ för dagen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts