TobbeZZ Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 läs i din dagbok nu lite verkar intressant men inte läst hela , skulle vara intressant att höra hur du ligger till allt som allt om du vill säga de Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 du reser för mycket och spelar för lite Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Är du inte rädd att bli ringrostig om du tar för långa uppehåll? Tänk på att man tappat skärpan väldigt snabbt. Det är nog inte så bra att ta alltför många och långa break. Och att gå ner på 25/50 KAN vara en bra idé men samtidigt blir det lite som att bara kasta bort pengar om du har ett vinnande game på 50/100. Och vinner du på 25/50 vinner du garanterat mer än hälften på 50/100.... dvs. en lönsam affär. Du är grymt skillad ju, det har nog inte någon undgått, så varför inte satsa? Det är ju inte precis så att de på 100/200 är ljusår bättre än dig. Det vet du ju själv likaväl som jag. Good luck. loool. Ska vi tolka det där som att det bästa för nabbe vore om han gick ner på 10/20? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zoom840 Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 loool. Ska vi tolka det där som att det bästa för nabbe vore om han gick ner på 10/20? Va!? Han säger väl det motsatta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Va!? Han säger väl det motsatta? håller med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Va!? Han säger väl det motsatta? han levlar så hårt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 mer poker och mindre resa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 heja blavitt! om det gar som jag vil lsa stannar jag en vecka till har nere. blir inggen fest idag utan lite grind och fotboll. ngn som vet vart jag kan streama matchen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 heja blavitt! x1 !!!! :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 heja blavitt! om det gar som jag vil lsa stannar jag en vecka till har nere. blir inggen fest idag utan lite grind och fotboll. ngn som vet vart jag kan streama matchen http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=football Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 wow det aer inte sant!!!!!!! =))))))))) sickk s'der ae Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 man borjar nestan lipa, en gang i livet ennnn gang i livet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Har du med dig datorn påen suparresa? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Har du med dig datorn påen suparresa? internetcafe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 men aer horradion cp i huvedt. spelar ecklig musik istellet for att vi far folja matchen. seriost Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Skönt när domaren avgör. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 .... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 hahhgaha yeees! Tjaddåååååå bloooow it med sosse wernbloom i spetsen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 hahhgaha yeees! Tjaddåååååå bloooow it med sosse wernbloom i spetsen! fu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 hahhgaha yeees! Tjaddåååååå bloooow it med sosse wernbloom i spetsen! Banna muppen någon??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Banna muppen någon??? Hallqvist som e regular med 20BB bakom på NL100, undra vem som ska bli bannad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hallqvist Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Hallqvist som e regular med 20BB bakom på NL100, undra vem som ska bli bannad? hahaha, testa själv & spela 400k händer på en månad å se om du orkar spelar 100bb spel hela tiden, spelade short som avlastning 5-6h per dygn för att orka lira så mycket som jag gjorde. Vill du spela mot mig så spelar jag numer på b2b, NL100 under nicket -021-, och jag spelar med 100bb så du behöver inte oroa dig... Förstår bara inte varför du ska skriva som du gör, "Tjaddåååååå bloooow it med sosse wernbloom i spetsen!" ... Tyder inte på särskilt hög mognad och intelligens imo... God jul! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2008 Förstår bara inte varför du ska skriva som du gör, "Tjaddåååååå bloooow it med sosse wernbloom i spetsen!" ... Tyder inte på särskilt hög mognad och intelligens imo... God jul! Står man bland coolingarna på norra stå så är man inte mogen imo! *fniss* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Står man bland coolingarna på norra stå så är man inte mogen imo! *fniss* Norra? Du måste mena en sektion som ligger på en arena som inte ens Stockholms Stad vill veta av inom sina gränser? Sen att Hallqvist har lite problem ska väl ingen annan få lida för? IFK gjorde en klart godkänd match enligt mig och rubbade ett lag som ska vara några snäpp bättre, sen vet jag inte hur mycke domaren betydde först just resultatet, bara hört halvkass radiouppdatering... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Norra? Du måste mena en sektion som ligger på en arena som inte ens Stockholms Stad vill veta av inom sina gränser? Sen att Hallqvist har lite problem ska väl ingen annan få lida för? IFK gjorde en klart godkänd match enligt mig och rubbade ett lag som ska vara några snäpp bättre, sen vet jag inte hur mycke domaren betydde först just resultatet, bara hört halvkass radiouppdatering... Det var 100% inte straff. Det såg man om man matade reprisen 10 ggr. Men backen är uppe med båda armarna och viftar, dessutom i bollens riktning, så det är rätt svårt att klandra domaren för det ändå. Han ska vara säker för att döma straff men det var han kanske. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts