legendar Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 Man SKA satsa direkt på andrahandssortering ffs! Säkra kort... Man får det man vill!! En tjockis tackar inte nej liksom... Sjukt sant, man måste knulla en sån riktig fetis innan man dör.
baliku Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 Sjukt sant, man måste knulla en sån riktig fetis innan man dör. Redan gjort , bättre än vad man trodde iallfall...
Fudge Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Det handlar inte om hur snygga mål man gör utan om hur många. +1 Alla mål räknas..
nacho1337 Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Det handlar inte om hur snygga mål man gör utan om hur många. då ska man göra säkra mål, annars ökar bara risken att ett av målen ger dig någon nasty sjukdom
Supertequila Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Hellre runka än knulla fult. Visa lite stolthet FFS.
JagGårGul Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Hellre runka än knulla fult. Visa lite stolthet FFS. Onnanisst, JAVISST !!!!!!!!!!!!!
legendar Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Hellre runka än knulla fult. Visa lite stolthet FFS. I ett kolsvart rum är det väl ungefär fitta som fitta, hål som hål. Bara att låta fantasin låta skabbets stön tillhöra Arianny Celeste ist.
Slasktratt Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Skön jargong här nu. Lite fler kvinnliga pokerspelare kanske inte skulle vara så dumt.
mr-flow Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 I ett kolsvart rum är det väl ungefär fitta som fitta, hål som hål. Bara att låta fantasin låta skabbets stön tillhöra Arianny Celeste ist. Inte för o vara den som är den, men det där är väl bara internetsnacket.. ? Håller förövrigt med supertequila också, runka duger fint till man hittar något att ha.
ManOuchi Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Tycker det är så äckligt när man pullar en riktigt fet padda och man känner fläsket runt och över fittan får spykänsla bara jag tänker på det så håller med tequila
legendar Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 Inte för o vara den som är den, men det där är väl bara internetsnacket.. ?Håller förövrigt med supertequila också, runka duger fint till man hittar något att ha. Jopp, grov överdrift men vafan det är inte flickvän vi snackar om. Hittar jag ingen 7-9a en utekväll tar jag fan hellre en 4-6a än att går hem, full och runkar i duschen, känns sjukt patetiskt imho Tycker det är så äckligt när man pullar en riktigt fet padda och man känner fläsket runt och över fittan får spykänsla bara jag tänker på det så håller med tequila hahahah been there done that ? Peace
ProToss Postad 5 Juli , 2008 Rapport Postad 5 Juli , 2008 När trådskaparen är borta dansar trollen i farstun.
legendar Postad 6 Juli , 2008 Rapport Postad 6 Juli , 2008 När trådskaparen är borta dansar trollen i farstun. Det dansas ganska bra när han är hemma också
don_sebbe Postad 7 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2008 fy fan va skoent att komma hem imorgon, aeta riktig mat och fa sova i sin egen seng. saknar pokern ganska sa mkt ocksa/
Lemiux Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 fy fan va skoent att komma hem imorgon, aeta riktig mat och fa sova i sin egen seng. saknar pokern ganska sa mkt ocksa/ Va de ingen höjdare eller ?
CopShootCop Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 Skön jargong här nu. Lite fler kvinnliga pokerspelare kanske inte skulle vara så dumt. +1
Dustinz Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 Jopp, grov överdrift men vafan det är inte flickvän vi snackar om. Hittar jag ingen 7-9a en utekväll tar jag fan hellre en 4-6a än att går hem, full och runkar i duschen, känns sjukt patetiskt imho Skön självinsikt, för ful för o sätta en 10a?
legendar Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Skön självinsikt, för full för o sätta en 10a? Ibland, plus det var ett antingen eller antagande. Lena Handén går inte före en kåt OK- tjej.
mr-flow Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Ibland, plus det var ett antingen eller antagande. Lena Handén går inte före en kåt OK- tjej. 4-6 är inte OK i mina ögon oftast. Möjligtvis en 6a då men då ska jag va bra jävla full och jävligt fyllekåt. Går iofs lite bättre i ett annat land också, såklart, där sänker man sina krav endel.
klutt Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Tyst med er, jävla fjortisar, antagligen ligger ni alla runt en 1-3a så det är i slutändan mest synd om tjejerna.
legendar Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 4-6 är inte OK i mina ögon oftast. Möjligtvis en 6a då men då ska jag va bra jävla full och jävligt fyllekåt. Går iofs lite bättre i ett annat land också, såklart, där sänker man sina krav endel. Beror ju jävligt mkt på hur du rankar dina brudar, en 5 är OK för mig, 8 är snygg, 9 är jävligt snygg, 10 sinnessjukt snygg. Tyst med er, jävla fjortisar, antagligen ligger ni alla runt en 1-3a så det är i slutändan mest synd om tjejerna. Hur kan det va synd om en tjej som scorar en pokerspelare? Att en 1a scorar överhuvud taget måste va årets händelse för henne.
klutt Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Hur kan det va synd om en tjej som scorar en pokerspelare? Att en 1a scorar överhuvud taget måste va årets händelse för henne. Hårfin skillnad mellan pokerspelare och pokertorsk.
Basselito Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 Hårfin skillnad mellan pokerspelare och pokertorsk. För stunden kan alla vara pokerproffs...
Vegad Postad 9 Juli , 2008 Rapport Postad 9 Juli , 2008 hade jag varit nabbes hade jag fan dratt till karibien istället för skit hålan bulgarien där alla sommarjobbare i 17-19 års åldern drar !
Recommended Posts