Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är det bara jag som länge undrat va fan det där penislikande tjafset som eury har som avatar är...?

Haha undrar hur många gånger man funderat på det utan att orka ta reda på, någonstans långt bak i skallen har det legat och gnavt, känns skönt att någon äntligen bringat klarhet i ärendet... :-)

Postad

Det går inte i ord beskriva hur sjukt det är att någon listat ut varifrån den bilden kom. :shock:

Fan större chans att hitta Jimmy Hoffa eller ett Ulf Lundell-fan med bra musiksmak. gg wp.

Postad

Heh, alltså. Sjukt vet jag inte. Jag har själv skrivit det i forumet flera gånger, samt svarat på flertalet pm.

Dessutom är bilden ett av tidernas mest fantastiska, omtyckta och berömda foton. En populärkulturell milstolpe helt enkelt.

Jag ska starta en tråd. Åh, jag ska starta en tråd.

Postad
Eurythmech har nämt och visat hela bilden av sin avatar i en annan tråd(minns inte vilken dock). Någon gissa avatar tråd har jag för mig.

aja, nu ska vi inte trycka ner min förmåga att leka privatdetektiv här va....

Postad

I och med att ingen annan har snorrar/porr så har jag antagit att det inte var en snorre. Men ändå så tycker jag fortfarande att det är en snorre. Anser att det det inte är tillräckligt bevisat att det är ett finger:-)