Gå till innehåll

Kaffedopp - Tack för mig


Zumsar

Recommended Posts

  • Svars 794
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur lång tid tog det att skriva det där inlägget? 2h? :shock:

 

Att du orkar, men du har ju garanterat en vinnande attityd som lockar läsare! Kul med en bra dagbok en gång i livet nu för tiden på pf ;)

Tror att jag klarade det på 1,20 timmar men då räknar jag inte med de gånger jag blinkade.:-P

 

Tack så mycket, riktigt kul att höra, hoppas att det uppskattas av andra också.:-)

Ja helt sick vad du skriver! Keep it up!

Tack, kändes som jag behövde skriva av mig lite när alla var så schyssta och hjälpte mig i en tuff situation.:-)

 

Då var november förbi, en rekordmånad för mig på många sätt.:-) Med tanke på hur väldigt lite jag har spelat i jämförelse med tidigare månader så känns det som om mitt flyt kommer krossas och att jag får återvända till jorden vilken dag som helst.;-)

 

Sista sessionen slutade +$4k efter nästan 4 timmars spel. Jag är givetvis nöjd med plusset men det var två stora potter där jag spelade galet och så var det några mindre jag tycker att jag kunde valt bättre linjer, men det får jag jobba på i december.:-)

 

1/11: +$1.450

2/11: +$750

3/11: +$2.834

4/11: +$370

5/11: -

6/11: -$1.900

7/11: -

8/11: -

9/11: -$382

10/11: +$3.808

11/11: -$1.450

12/11: +$4.026

13/11: -

14/11: -$2.700

15/11: -

16:11: -

17/11: +$500

18/11: +$1.600

19/11: -

20/11: -

21/11: -

22/11: -

23/11: +$4.200

24/11: -

25/11: -$2.000

26/11: -

27/11:

28/11: +$4.500

29/11: +$3.900

30/11: +$4.000

 

Totalt: +$23.506

 

 

Sessionens sjukaste hand, min image börjar bli fulländad.:mrgreen:

 

raminator sitter på stol 1 med $1696.25.

bobby84 sitter på stol 2 med $2077.00.

Kaffedopp sitter på stol 3 med $1530.75.

tonio9 sitter på stol 4 med $990.00.

robienho sitter på stol 5 med $100.00.

erikzamboer sitter på stol 6 med $1025.00.

 

Kaffedopp lägger den lilla blinden på $5.00.

tonio9 lägger den stora blinden på $10.00.

 

Kaffedopp: :8g::7g:

 

Före floppen:

erikzamboer höjer $35.00.

raminator lägger sig.

Kaffedopp höjer $110.00.

tonio9 lägger sig.

erikzamboer synar $80.00.

 

Floppen :8h::Ab::9g:

Kaffedopp höjer $175.00.

erikzamboer synar $175.00.

 

Turnkortet :8h::Ab::9g::Tg:

Kaffedopp höjer $375.00.

erikzamboer höjer $735.00.

Kaffedopp synar $360.00.

 

Riverkortet :8h::Ab::9g::Tg::Qs:

 

Kortvisning:

Kaffedopp visar :8g::7g:

erikzamboer visar :Kg::Kb:

 

Pott - sammandrag:

Hela potten: $2060.00

erikzamboer vinner $2058.00.

Husprovision: $2.00

 

 

Imorgon kommer förmodligen en polare över större delen av dagen som jag ska försöka spela lite (tror jag nämnt honom tidigare) så jag får se hur mycket grind jag själv hinner med.:-)

 

Har snittat 5h sömn den här veckan så jag känner att kroppen skulle behöva få sig lite vila. Ska försöka sammanställa november imorgon med lite bb/100, pf-raise, timlön och annat spännande för oss siffernördar.;-)

 

Ha det fint alla!:-D

 

 

 

Avslutar med en schysst cover:

 

 

 

Och ett filmtips (ett absolut måste för er som ej sett den):

 

The Shawshank Redemption

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sorken säger, hur skulle man kunna missat The Shawshank Redemption?!! :shock:

 

Vet inte vilken genre du föredrar, men om du gillar Zach Braff från scrubs så kan jag rekommendera Garden State. Kanske ingen höjdare om du är actionjunkie men om du uppskattar bra filmer så är den värd att se.

 

Btw, fick för mig att jag skulle kolla The Matrix i veckan så jag började med ettan i torsdagskväll för att följa upp med tvåan igår och ska försöka hinna med trean i helgen. Kommer ihåg att jag inte gillade uppföljarna lika bra som ettan när dom kom ut men igår uppskattade jag tvåan bättre än första gången jag såg den iaf. En sak som är lite trist i tvåan är att många av de "grymma" scenerna verkligen ser ut som ett tv-spel. Så sjukt dåliga animationer.

 

/ztoobez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket Salan!:-D (jag väntar fortfarande på att bli krossad HU av dig, bara hoppa på mig på msn;-)).

 

Det där med att föra över pengarna via FTP hade jag ingen aning om, det ska göras på direkten, thanks!:-)

 

Angående bärbara så i dagsläget spelar jag knappt några spel alls men vill ha möjligheten att göra det om jag känner att suget för det kommer. Dina tips uppskattas grymt mycket, ska kika lite mer på bärbara ikväll och det känns som om jag slår till på en ikväll (förmodligen i 20k-25k-klassen).:-)

 

Varsågod :), ser vilket läckert månadspluss du nådde, WP!

Krossad HU vet jag inte, vi får se, men vi måste ju ta en liten batalj snart :)!

 

Är också nyfiken över vilken dator det blev. Själv är jag rätt tiltad över laptops just nu: fick ett sick erbjudande av en kompis förra helgen. Den festaste Vaion för bara 20% av orginalpriset(ny alltså). Tror du inte jag missar hans samtal + ringer inte upp honom under två dagar? Han får tag på mig dagen efter och då är den såld eftersom han var i pengabehov. Fet förlust för mig :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt tyckte den där DELL du länkade va grymt schysst, hade i princip allt! Sen ang gaming är det inget jag rekommenderar då det är sjukt beroendeframkallande, har fastnat rätt hårt för nya Call Of Duty som är bland dom grymmaste online-liren jag lirat iaf. Nej men ärligt, värma upp me lite game före poker är perfekt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget bs om Matrix plz. :(

 

Sorry m8!! Va inte meningen att dissa för hårt. Tycker bara att det va onödigt att göra fightingscener som man inte riktigt behärskar. Annars gillar jag verkligen filmerna. Det är typ en scene som jag tyckte blev lite för dålig. Det är när han fightas mot alla smitharna i ghettot när han kör med nån jäkla stolpe. Då freezar dom lite i vissa lägen o då är det verkligen tv-spels kvallitet. Annars är dom ju grymma ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja Kaffet!

 

Hur går det med grinden i helgen?? Grattis till en riktigt nice månad btw. Och självklart kommer du fortsätta rusha ;-)

 

Tänkte bara säga åt dig att ta en titt i min db när du har tid, emellan dina 1.2 h svar i din egna db :mrgreen:

 

Drog igång en ny för en lite tid sen och försöker hålla lite bättre nivå på den än vad mina tidigare gjorde :mrgreen:

 

Film, musiktips och disskusioner är självklart välkommna.. :-D

 

//Tobbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är typ en scene som jag tyckte blev lite för dålig. Det är när han fightas mot alla smitharna i ghettot när han kör med nån jäkla stolpe. Då freezar dom lite i vissa lägen o då är det verkligen tv-spels kvallitet. Annars är dom ju grymma ;-)

 

 

men fan vad spö dem får, lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första Matrix är en av mina absoluta favoritfilmer. Topp 5. Synd att de gjorde tvåan och trean bara!

 

Rekommenderar också Garden State! Väldigt bra film och aningen förvånande med tanke på stilen i Scrubs. Sen är ju Natalie Portman med och det kan ju aldrig sluta illa...

 

Kaffe: Tanka ner Nightwish - Amaranth vid tillfälle! Skivan heter Dark Passion Play. Finns i piratbukten *host host*

Inte riktigt min stil egentligen...men när de skulle byta sångare valde de mellan TVÅTUSEN olika tjejer. Processen tog ett helt år! Också slutar det med att de väljer en brud från en liten håla som heter Påarp, precis utanför min hemstad Helsingborg. Hon hade harvat i coverband och sånt ett bra tag och nyligen börjat jobba, men kom fram till att hon skulle ge sitt sjungande en absolut sista chans. Nu sjunger hon inför massor av tusen åskådare i ett riktigt stort band och är mitt i en världsturné på TVÅ ÅR. Jag får verkligen rysningar av sånt :mrgreen:

Jag var tvungen att lyssna på deras nya skiva och det är faktiskt inte alls dåligt. Lite väl småvekt och kommersiellt stundtals kanske men faktiskt helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kaffe: Tanka ner Nightwish - Amaranth vid tillfälle! Skivan heter Dark Passion Play. Finns i piratbukten *host host*

Inte riktigt min stil egentligen...men när de skulle byta sångare valde de mellan TVÅTUSEN olika tjejer. Processen tog ett helt år! Också slutar det med att de väljer en brud från en liten håla som heter Påarp, precis utanför min hemstad Helsingborg. Hon hade harvat i coverband och sånt ett bra tag och nyligen börjat jobba, men kom fram till att hon skulle ge sitt sjungande en absolut sista chans. Nu sjunger hon inför massor av tusen åskådare i ett riktigt stort band och är mitt i en världsturné på TVÅ ÅR. Jag får verkligen rysningar av sånt :mrgreen:

Jag var tvungen att lyssna på deras nya skiva och det är faktiskt inte alls dåligt. Lite väl småvekt och kommersiellt stundtals kanske men faktiskt helt ok.

Jaja nu har vi hört nog om dig och din dödsätarmusik. Finns det inga såna forum för dig där du kan hänga istället? Avskum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har uppenbarligen inte sett Starwars episode I-III. ;-)

 

Jo. Men point taken.

Jag tycker dock de är helt ok. Förutom den första tror jag det är, när Anakin är en liten unge. Den är lite tiltande. Sen gör ju Hayden Christensen en av filmhistoriens sämsta skådespelarinsatser vilket drar ner trilogin rätt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...