Gå till innehåll

Kaffedopp - Tack för mig


Zumsar

Recommended Posts

Hey! :-D

 

Drar igång dagboksskrivandet igen efter lite påtryckningar, lägger ner min förra ringrostiga dagbok.

 

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/37666-kaffedopp-softar-cypern.html

 

 

Harvar just nu på NL1k med lite småskott på NL2k med en rulle på drygt $100k och jag håller fortfarande till på Everest men kommer börja flytta runt lite mer nu 2008.

 

Tyvärr tar skolan upp en hel del tid så det kommer vara tillfällen jag knappt kommer hinna lira eller skriva speciellt mycket här men har saknat skrivandet, även om det bara var en månad sedan sist.:-)

 

Målet är att bygga på rullen inför hösten/vintern 2008 då jag efter studenten planerar att köra den klassiska grindresan till Thailand, Australien, Bali och liknande resmål tillsammans med andra pfare, alla som är sugna att hänga med kan hojta till i dagboken!:-D

 

Precis som i min förra dagbok uppskattas kritik på allt inom pokern, positivt såväl som negativt.

 

 

November:

+$23.506

 

December:

+$37.500 +Kr15.000

 

Januari:

-$4.000

 

 

Februari:

1/2: +$8.000

2/2: -

3/2: +$3.000

4/2: +$10.000

 

Totalt: +$21.000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 794
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slutar även jag trean till sommaren och har samma tankar :)

Härligt, vore kul om det blev ett gäng som drog ner!:-D

 

Hoppas du inte har lika svårt att hålla fokus på plugget som jag har nu när studenten börjar kännas inom räckhåll.:roll:

Kul att se dig skriva igen.

Hur startar men en ny databas i pt btw?

Tack så mycket, även om jag inte kan lova att det blir så mycket lir/skrivande.:-)

 

File/Maintain Database Names... och sedan är det bara att välja Add.

 

 

 

Har precis skrivit klart en uppsats i svenskan, nationellt prov nästa vecka, YEAH!:rolleyes: Ska plugga lite samhällskunskap och om jag hinner slänger jag in lite kvällsgrind innan läggdags. Kommer inte sätta upp några större månadsmål nu när skolan påverkar hur mycket jag hinner grinda men kring $10k-$15k ska jag iaf försöka grinda ihop nu i november.:-)

 

 

Helt okänd motståndare, hittar du synen på river?

 

Seat 1: jul43 ($87.00)

Seat 2: PATOU2LYON ($247.40)

Seat 3: armadius ($362.70)

Seat 4: nicmouk ($734.55)

Seat 5: AllYaStack ($417.60)

Seat 6: Kaffedopp ($454.75)

AllYaStack posts the small blind of $2.00

Kaffedopp posts the big blind of $4.00

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Kaffedopp8 of Diamonds 8 of Spades

jul43 folds

PATOU2LYON folds

armadius folds

nicmouk folds

AllYaStack raises to $12.00

Kaffedopp calls $8.00

*** FLOP *** Ace of Spades2 of SpadesAce of Clubs

AllYaStack checks

Kaffedopp bets $18.00

AllYaStack calls $18.00

*** TURN *** Ace of Spades2 of SpadesAce of Clubs5 of Clubs

AllYaStack checks

Kaffedopp bets $32.00

AllYaStack calls $32.00

*** RIVER *** Ace of Spades2 of SpadesAce of Clubs5 of Clubs5 of Hearts

AllYaStack bets $52.00

Kaffedopp ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt, vore kul om det blev ett gäng som drog ner!:-D

 

Hoppas du inte har lika svårt att hålla fokus på plugget som jag har nu när studenten börjar kännas inom räckhåll.:roll:

 

Tack så mycket, även om jag inte kan lova att det blir så mycket lir/skrivande.:-)

 

File/Maintain Database Names... och sedan är det bara att välja Add.

 

 

 

Har precis skrivit klart en uppsats i svenskan, nationellt prov nästa vecka, YEAH!:rolleyes: Ska plugga lite samhällskunskap och om jag hinner slänger jag in lite kvällsgrind innan läggdags. Kommer inte sätta upp några större månadsmål nu när skolan påverkar hur mycket jag hinner grinda men kring $10k-$15k ska jag iaf försöka grinda ihop nu i november.:-)

 

 

Helt okänd motståndare, hittar du synen på river?

 

Seat 1: jul43 ($87.00)

Seat 2: PATOU2LYON ($247.40)

Seat 3: armadius ($362.70)

Seat 4: nicmouk ($734.55)

Seat 5: AllYaStack ($417.60)

Seat 6: Kaffedopp ($454.75)

AllYaStack posts the small blind of $2.00

Kaffedopp posts the big blind of $4.00

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Kaffedopp8 of Diamonds 8 of Spades

jul43 folds

PATOU2LYON folds

armadius folds

nicmouk folds

AllYaStack raises to $12.00

Kaffedopp calls $8.00

*** FLOP *** Ace of Spades2 of SpadesAce of Clubs

AllYaStack checks

Kaffedopp bets $18.00

AllYaStack calls $18.00

*** TURN *** Ace of Spades2 of SpadesAce of Clubs5 of Clubs

AllYaStack checks

Kaffedopp bets $32.00

AllYaStack calls $32.00

*** RIVER *** Ace of Spades2 of SpadesAce of Clubs5 of Clubs5 of Hearts

AllYaStack bets $52.00

Kaffedopp ?

 

Vad gör han egentligen? Helt sjukt spelad hand, om han är normalt funtad är väll det enda han kan sitta på typ qq-kk men riverbeten känns ju helt klart skum, typ som ett uselt spelat A.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt, vore kul om det blev ett gäng som drog ner!:-D

 

Hoppas du inte har lika svårt att hålla fokus på plugget som jag har nu när studenten börjar kännas inom räckhåll.:roll:

 

 

Definitivt :)

 

Angående plugget så är det bara vidrigt nu. Varje dag är pest och pina och det är ju inte lätta grejer som ska gås igenom innan studenten (MaD nationella samt FyB slutprovet framförallt). :( Men det är väl bara att hänga i, även om studieresultaten definitivt kommer landa under förväntat, men det är väl smällar man får ta. Skoltrött som aldrig förr. Give Thailand ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Kul att du skriver igen. Hoppas det blir mycket gröna siffror här igen :-)

 

Btw, hur får du pt att funka till evp? Jag får det liksom inte att fungera. Pt läser in alla hh's filerna men inte händer. Jag e så jäkla ohax på datorer så jag har tröttnat på att försöka nu :mrgreen:

 

Exakt samma sak hände mig nyss den läste in dom första 15 händerna för sessionen sen kommer det inget mer. filerna läses in och det står att händer blir importerade men inga händer importeras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Kul att du skriver igen. Hoppas det blir mycket gröna siffror här igen :-)

 

Btw, hur får du pt att funka till evp? Jag får det liksom inte att fungera. Pt läser in alla hh's filerna men inte händer. Jag e så jäkla ohax på datorer så jag har tröttnat på att försöka nu :mrgreen:

 

Kolla i Everest delen av forumet PT måste updateras!

 

Hur många händer lyckas du spela på en månad ca? vore kul om du skrev ungefär hur många du spelar så man får en hum, btw hur många bord?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör han egentligen? Helt sjukt spelad hand, om han är normalt funtad är väll det enda han kan sitta på typ qq-kk men riverbeten känns ju helt klart skum, typ som ett uselt spelat A.

Kan bara hålla med om att jag hade svårt att sätta honom på en hand jag verkligen trodde att han hade, försökte intala mig ett missat färgdrag men foldar efter att ha stekt ett tag. Han flippar upp AA för fyrtalet, wp.

Fortfarande kvar på EVP lr :)?

Yes, men kommer förmodligen känna på lite andra siter i slutet av månaden.:-)

Definitivt :)

 

Angående plugget så är det bara vidrigt nu. Varje dag är pest och pina och det är ju inte lätta grejer som ska gås igenom innan studenten (MaD nationella samt FyB slutprovet framförallt). :( Men det är väl bara att hänga i, även om studieresultaten definitivt kommer landa under förväntat, men det är väl smällar man får ta. Skoltrött som aldrig förr. Give Thailand ;)

Kan bara instämma, tyvärr. Får väl vara glad över att jag fixade en schysst baskunskap i grundskolan, ettan plus halva tvåan då jag slet som ett djur, har lyckligtvis lätt för att lära mig och brukar klonka ganska friskt på proven.

Tja!

 

Kul att du skriver igen. Hoppas det blir mycket gröna siffror här igen :-)

 

Btw, hur får du pt att funka till evp? Jag får det liksom inte att fungera. Pt läser in alla hh's filerna men inte händer. Jag e så jäkla ohax på datorer så jag har tröttnat på att försöka nu :mrgreen:

Tack så mycket!

 

Hade också problem men frågade på PTs forum och det visade sig att jag inte hade nyaste uppdateringen, även fast PT sa det när jag startade programmet. Om det inte fungerar när du laddat hem uppdateringen är det bara att återkomma så fixar vi ditt PT.:-)

Exakt samma sak hände mig nyss den läste in dom första 15 händerna för sessionen sen kommer det inget mer. filerna läses in och det står att händer blir importerade men inga händer importeras.

Som jag sa till ztoobez, dra hem den nya uppdateringen så löser det sig nog.

Kolla i Everest delen av forumet PT måste updateras!

 

Hur många händer lyckas du spela på en månad ca? vore kul om du skrev ungefär hur många du spelar så man får en hum, btw hur många bord?

 

mvh

Kul att se lite nya namn i dagboken och tack för hjälpen!:-D

 

Tyvärr så kan jag omöjligt säga hur många händer jag brukar lira i månaden eftersom det beror på hur mycket det är att göra i plugget, allt från 5k till 70k händer. Men på jullovet kan jag återkomma med en rimlig siffra med hur många händer jag skulle vilja snitta.;-)

 

Lirar så gott som alltid 8 bord (skulle gärna testa 10-12 om det hade varit möjligt, blir det ofta att jag surfar och sitter på msn medan jag grindar åtta bord) nu när jag är nere på NL400 där jag känner mig som hemma.

 

 

 

Har suttit med samhällskunskapen framför mig hela kvällen, ska plöja EUs historia, uppbyggnad, fördelar, nackdelar osv. Prov på fredag, längtar redan.:roll: Passa på att njuta ni som slipper grinda ämnen ni inte intresserar er!

 

 

Nu är det läggdags, blir förmodligen inte poker förrän nu i helgen (tyvärr inte speciellt mycket eftersom prov i matte E och fysik B går av stapeln nästa vecka.)

 

God natt!:-D

 

 

Godnattsaga - synar vi här?

 

Seat 2: Kaffedopp ($1,156.49)

Seat 3: miaopimos ($414.50)

Seat 4: RRigoletto ($563.80)

Seat 5: HAJO47 ($111.00)

Seat 6: raminator ($399.30)

raminator posts the small blind of $2.00

Kaffedopp posts the big blind of $4.00

The button is in seat #5

*** HOLE CARDS ***

Dealt to KaffedoppQueen of Spades Jack of Spades

miaopimos folds

RRigoletto calls $4.00

HAJO47 folds

raminator folds

Kaffedopp checks

*** FLOP *** Ace of Spades6 of Spades8 of Spades

Kaffedopp bets $10.00

RRigoletto calls $10.00

*** TURN *** Ace of Spades6 of Spades8 of Spades5 of Hearts

Kaffedopp bets $22.00

RRigoletto calls $22.00

*** RIVER *** Ace of Spades6 of Spades8 of Spades5 of Hearts4 of Hearts

Kaffedopp bets $54.00

RRigoletto raises to $527.80 and is all-in

Kaffedopp ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med om att jag hade svårt att sätta honom på en hand jag verkligen trodde att han hade, försökte intala mig ett missat färgdrag men foldar efter att ha stekt ett tag. Han flippar upp AA för fyrtalet, wp.

 

Yes, men kommer förmodligen känna på lite andra siter i slutet av månaden.:-)

 

Kan bara instämma, tyvärr. Får väl vara glad över att jag fixade en schysst baskunskap i grundskolan, ettan plus halva tvåan då jag slet som ett djur, har lyckligtvis lätt för att lära mig och brukar klonka ganska friskt på proven.

 

Tack så mycket!

 

Hade också problem men frågade på PTs forum och det visade sig att jag inte hade nyaste uppdateringen, även fast PT sa det när jag startade programmet. Om det inte fungerar när du laddat hem uppdateringen är det bara att återkomma så fixar vi ditt PT.:-)

 

Som jag sa till ztoobez, dra hem den nya uppdateringen så löser det sig nog.

 

Kul att se lite nya namn i dagboken och tack för hjälpen!:-D

 

Tyvärr så kan jag omöjligt säga hur många händer jag brukar lira i månaden eftersom det beror på hur mycket det är att göra i plugget, allt från 5k till 70k händer. Men på jullovet kan jag återkomma med en rimlig siffra med hur många händer jag skulle vilja snitta.;-)

 

Lirar så gott som alltid 8 bord (skulle gärna testa 10-12 om det hade varit möjligt, blir det ofta att jag surfar och sitter på msn medan jag grindar åtta bord) nu när jag är nere på NL400 där jag känner mig som hemma.

 

 

 

Har suttit med samhällskunskapen framför mig hela kvällen, ska plöja EUs historia, uppbyggnad, fördelar, nackdelar osv. Prov på fredag, längtar redan.:roll: Passa på att njuta ni som slipper grinda ämnen ni inte intresserar er!

 

 

Nu är det läggdags, blir förmodligen inte poker förrän nu i helgen (tyvärr inte speciellt mycket eftersom prov i matte E och fysik B går av stapeln nästa vecka.)

 

God natt!:-D

 

 

Godnattsaga - synar vi här?

 

Seat 2: Kaffedopp ($1,156.49)

Seat 3: miaopimos ($414.50)

Seat 4: RRigoletto ($563.80)

Seat 5: HAJO47 ($111.00)

Seat 6: raminator ($399.30)

raminator posts the small blind of $2.00

Kaffedopp posts the big blind of $4.00

The button is in seat #5

*** HOLE CARDS ***

Dealt to KaffedoppQueen of Spades Jack of Spades

miaopimos folds

RRigoletto calls $4.00

HAJO47 folds

raminator folds

Kaffedopp checks

*** FLOP *** Ace of Spades6 of Spades8 of Spades

Kaffedopp bets $10.00

RRigoletto calls $10.00

*** TURN *** Ace of Spades6 of Spades8 of Spades5 of Hearts

Kaffedopp bets $22.00

RRigoletto calls $22.00

*** RIVER *** Ace of Spades6 of Spades8 of Spades5 of Hearts4 of Hearts

Kaffedopp bets $54.00

RRigoletto raises to $527.80 and is all-in

Kaffedopp ?

 

Jag synar alla dagar i veckan, har han det borde han väll raisat någon tidigare gata.

Tycker det är självklar syn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Godnattsaga - synar vi här?

 

Seat 2: Kaffedopp ($1,156.49)

Seat 3: miaopimos ($414.50)

Seat 4: RRigoletto ($563.80)

Seat 5: HAJO47 ($111.00)

Seat 6: raminator ($399.30)

raminator posts the small blind of $2.00

Kaffedopp posts the big blind of $4.00

The button is in seat #5

*** HOLE CARDS ***

Dealt to KaffedoppQueen of Spades Jack of Spades

miaopimos folds

RRigoletto calls $4.00

HAJO47 folds

raminator folds

Kaffedopp checks

*** FLOP *** Ace of Spades6 of Spades8 of Spades

Kaffedopp bets $10.00

RRigoletto calls $10.00

*** TURN *** Ace of Spades6 of Spades8 of Spades5 of Hearts

Kaffedopp bets $22.00

RRigoletto calls $22.00

*** RIVER *** Ace of Spades6 of Spades8 of Spades5 of Hearts4 of Hearts

Kaffedopp bets $54.00

RRigoletto raises to $527.80 and is all-in

Kaffedopp ?

 

 

Den ända handen jag kan tänka mig att fi limpar med här som har dig slagen är ju KTs, övriga Kxs borde han nog kasta. Så jag skulle absolut syna. Tror verkligen att det är ev- att folda. Iofs måste det nog va ev+ för psyket att aldrig sätta sig i den situationen att kanske få se en k-hög färg här :mrgreen:

 

Så det beror väll på vilket du värderer högs, psykisk hälsa eller cash ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

syn

Uppfattat!

Jag synar alla dagar i veckan, har han det borde han väll raisat någon tidigare gata.

Tycker det är självklar syn.

Tycker också att han borde raisat med nöten tidigare för att få in mer pengar i potten.

Sjukt spelad hand från Fi, jag är för nyfiken för att orka lägga den, det måste va ev+ mot random Fi

Jag är beredd att hålla med, förmodligen är det mycket sällan Fi sitter på Ksxs och spelar handen som i handen ovan.

De där med resan lät sjukt intressant ska bara lära mig spela poker först och sen fixa cashen om ja bara hinner de så följer ja gärna med:mrgreen:

 

För övrigt enkel syn i färghanden enligt mig

Har sett fram emot den nu i några månader och tycker det ska bli grymt skönt att komma bort från allting som har med krav och ansvar att göra, i princip.;-) Det där med att lära dig poker, häng med i dagboken så ska jag försöka lära dig allt jag kan och lite till.:-P

 

Den ända handen jag kan tänka mig att fi limpar med här som har dig slagen är ju KTs, övriga Kxs borde han nog kasta. Så jag skulle absolut syna. Tror verkligen att det är ev- att folda. Iofs måste det nog va ev+ för psyket att aldrig sätta sig i den situationen att kanske få se en k-hög färg här :mrgreen:

 

Så det beror väll på vilket du värderer högs, psykisk hälsa eller cash ;-)

Äsch, du var tre minuter snabbare än mig, tilt!:-P

 

Att han förmodligen bara limpar med KsTs är ju ett riktigt bra argument, det tänkte jag nästan inte ens på. Så jag synar helt klart och hoppas på cash, men det där med psykisk hälsa och tilt är något jag ska skriva lite mer om senare, för jag börjar nästan tro att jag har lyckats bli tiltfri.:mrgreen:

 

 

 

Tack så mycket alla som kommenterade och gav sina tankar kring handen, det uppskattas! Förhoppningsvis blir det lika mycket action när jag lägger upp lite klurigare händer.:-)

Jag gjorde precis som ni rekommenderade, synade utan speciellt lång betänketid. Fi viker upp T9s eller något liknande och jag tar hem potten. Tycker att motståndaren spelar handen riktigt dåligt men den fick mig att fundera lite, kanske man skulle välja hans linje med nötterna mot regulars ett par gånger eftersom jag/ni, som är kompetenta, inte sätter honom på just nötterna.

 

Nu är det plugg som gäller, tror jag kommer slänga in lite grind på eftermiddagen!:-)

 

 

Skönt att se att man utvecklas, hittade den här handen som postades på ett forum för drygt ett år sedan:

 

piranhas is op zitplaats 2 met $0.74.

MadSickoHead is op zitplaats 3 met $4.20.

Kaffedopp is op zitplaats 4 met $1.14. <----Monsterstack!:shock:

klausen is op zitplaats 5 met $4.90.

Karpfen2006 is op zitplaats 6 met $2.58.

Kriville is op zitplaats 7 met $0.32.

Phunikz is op zitplaats 8 met $6.24.

Smot_Poker is op zitplaats 10 met $0.96.

 

Blinds plaatsen:

 

De knop is bij zitplaats 10.

piranhas plaatst de small blind van $0.01.

MadSickoHead plaatst de big blind van $0.02.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe sköna blinds där. Det sjuka var att jag la märket till en annan grindare Madsickohead han vekrar numera vara vinnande på nl600 hehe. Så finns flera som gjort sjuka resor på evp. Önskar dig all lycka med liret

ps Nu kan man ju fan börja kröka igen på vardagar så man kan fylleskriva lite mer wiiiiiiiiii:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att se att man utvecklas, hittade den här handen som postades på ett forum för drygt ett år sedan:

 

piranhas is op zitplaats 2 met $0.74.

MadSickoHead is op zitplaats 3 met $4.20.

Kaffedopp is op zitplaats 4 met $1.14. <----Monsterstack!:shock:

klausen is op zitplaats 5 met $4.90.

Karpfen2006 is op zitplaats 6 met $2.58.

Kriville is op zitplaats 7 met $0.32.

Phunikz is op zitplaats 8 met $6.24.

Smot_Poker is op zitplaats 10 met $0.96.

 

Blinds plaatsen:

 

De knop is bij zitplaats 10.

piranhas plaatst de small blind van $0.01.

MadSickoHead plaatst de big blind van $0.02.

 

 

Haha det va det sjukaste jag sett. Trodde du lirat NL100-NL200 relativt länge, med tanke på att du verkade va ganska stabil där redan i vintras när jag spelade en del där :-D

 

Om du har tid och lust kan du väll slänga in en lite history om din resa från från 0.01/0.02 :mrgreen: LOL fram till nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog studenten iar o sitter o grindar i Australien ATM. Australien rekomenderas starkt pa din resa!!

 

Lycka till =)

Låter riktigt underbart, du får gärna komma med tips på resmål i Australien. Blev riktigt avundsjuk!;-)

 

Tack!:-)

Skönt att denna e tillbaxs. Den förra var en av de få man läste dagligen.

Tackar, det värmer att höra och hoppas att den här blir minst lika bra. Dock kanske uppdateringen blir lite halvtaskig ett tag på grund av skolan.

Hehe sköna blinds där. Det sjuka var att jag la märket till en annan grindare Madsickohead han vekrar numera vara vinnande på nl600 hehe. Så finns flera som gjort sjuka resor på evp. Önskar dig all lycka med liret

ps Nu kan man ju fan börja kröka igen på vardagar så man kan fylleskriva lite mer wiiiiiiiiii:-D

Märkte det också, men han är ju fisk.:-P

 

You do girl!:mrgreen:

Haha det va det sjukaste jag sett. Trodde du lirat NL100-NL200 relativt länge, med tanke på att du verkade va ganska stabil där redan i vintras när jag spelade en del där :-D

 

Om du har tid och lust kan du väll slänga in en lite history om din resa från från 0.01/0.02 :mrgreen: LOL fram till nu...

Haha tack, tror jag!:lol:

 

Kan trycka ihop en text lite senare när jag får tid, kanske i helgen.:-)

 

 

 

 

Blev en ganska lång kvällssession eftersom jag glömde samhällsböckerna (prov på fredag) i skolan, ruuuuutinerat.:oops: För att sammanfatta kort så var det inte så mycket som stämde, speciellt inte de marginella besluten och 50/50-situationerna. Förlorade 3 av 3 flips i potter över $800 samtidigt som jag förlorade set mot färgstegedrag och liknande. Detta resulterade i knappt 5 inköp back, -$1.900 men jag är nöjd över liret och känner mig inte det minsta besviken. Förra gången jag startade dagbok började jag att backa rakt ut för att sedan rusha i en hel månad, ser fram emot det igen.:mrgreen:

 

Nu är det sömn som gäller, tar helt spelledigt imorgon!

 

November:

 

1/11: +$1.450

2/11: +$750

3/11: +$2.834

4/11: +$370

5/11: -

6/11: -$1.900

 

Totalt: +$3.504

 

 

 

Tycker det här är semistandard mot kompetent Fi, vilka händer skulle han vilja spela vidare med mot en hyfsat tight spelare som jag?

 

Bra? Dåligt? Standard?

 

HELVILD sitter på stol 1 med $43.20.

oldeveste sitter på stol 2 med $535.70.

Kaffedopp sitter på stol 3 med $599.60.

WitteCondor sitter på stol 4 med $134.50.

jullle sitter på stol 5 med $81.60.

_Kumar_ sitter på stol 6 med $805.10.

 

WitteCondor lägger den lilla blinden på $2.00.

jullle lägger den stora blinden på $4.00.

 

Kaffedopp: :8g::8b:

 

Före floppen:

_Kumar_ höjer $14.00.

HELVILD lägger sig.

oldeveste lägger sig.

Kaffedopp synar $14.00.

WitteCondor lägger sig.

jullle lägger sig.

 

 

Floppen (:5b::5g::7s:):

_Kumar_ höjer $26.00.

Kaffedopp synar $26.00.

 

 

Turnkortet (:5b::5g::7s::3b:):

_Kumar_ höjer $66.00.

Kaffedopp höjer $182.00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har sett fram emot den nu i några månader och tycker det ska bli grymt skönt att komma bort från allting som har med krav och ansvar att göra, i princip.;-) Det där med att lära dig poker, häng med i dagboken så ska jag försöka lära dig allt jag kan och lite till.:-P

 

QUOTE]

 

Haha definitivt. Klart det här ska följas ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha definitivt. Klart det här ska följas ;-)

:-D

 

 

 

Tog som sagt helt spelledigt igår, ikväll planerar jag dock att köra maratongrind.:-) Har knappt lirat alls den här månaden och ändå har jag fått en hyfsad placering här:

 

http://www.everestpoker.com/sv/livethedream/leaderboard.html

 

 

 

Tänkte att ni skulle få se hur jag ser ut, så jag la upp lite bilder här.8-) Kom gärna med kritik, men var inte för hårda bara (ni får bli hur hårda ni vill, bara inte flickvännen är i närheten).

 

Kaffedopp posar!

 

 

Nu är det samhällsprov som gäller!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlorade 3 av 3 flips i potter över $800 samtidigt som jag förlorade set mot färgstegedrag och liknande. Detta resulterade i knappt 5 inköp back, -$1.900 men jag är nöjd över liret och känner mig inte det minsta besviken. Förra gången jag startade dagbok började jag att backa rakt ut för att sedan rusha i en hel månad, ser fram emot det igen.:mrgreen:

 

Precis så har det varit för mej den senaste veckan eller två oxå på Everest, svenskipmotriggen är elak just nu. Nu spelar jag ju på en lägre nivå (0.5-1) och har precis klivit upp så det känns att gå från 7 bb/100h till -4/100 :rolleyes: och tappa 6-7 inköp så man ligger på gränsen för 30 inköp.

Missförstå mej nu rätt, men då är det kanske skönt att läsa från en mer erfaren spelare som dej att du backar och tar så lätt på det samt vet att det vänder. Jag är fullt medveten om det men ändå känns det tungt....är en inte så bra förlorare nämligen :).

 

Skulle låta hälsa från min kvinnliga bekant här att du va en het rackare....särskilt den hungriga blicken fick henne att gå igång här..Skickar en order...:rolleyes:

IMG_7247.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...