Gå till innehåll

Kaffedopp - Tack för mig

Zumsar

Recommended Posts

• Svars 794
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill helst inte vara den som kommer med det tunga beskedet.. men tyvärr - det är sant.

Kaffedopp sprang väldigt dåligt på NL1000 under cirka 1 veckas tid (av det jag såg).

Såg honom sitta och torska inköp efter inköp på NL5K under lördagsnatten mot ngn highstakes lirare. Antar att tilten tog ut sin rätt :-(

Hoppas han kommer tillbaka... Jag funderar på att staka honom med en NL25 rulle! Hör av dig kaffet!

Hoppas du driver.

Och om du inte gör det är det väl ganska dålig stil att skriva NL25-stakning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey igen!

Jag vill tacka alla som har önskat mig lycka till eller sagt snälla saker. Är verkligen jätteroligt att läsa och ökar skrivviljan.:-) Angående ryktet om att jag har smakat på äggulen så ligger det inte någon sanning i det, tyvärr kanske någon tycker.;-) Anledningarna till att jag inte har uppdaterat är många, bland annat brist på ork och tid (mycket i skolan + andra fritidsaktiviteter så i januari har jag spelat rekordlite) samt att det lilla jag har spelat har gått utför. Ligger totalt back 3-5 inköp i januari totalt vilket inte alls är någon katastrof med tanke på hur lite händer jag har tryckt in men givetvis alltid lite småtråkigt när det är svårvunnet.:-)

Kaffedopp är en fisk ;)

Skotta nu min vän o boosta upp min rulle :)

Måste göra dig besviken, risken att jag skottar innan rullen når målet är extremt liten.:-)

Ser jag i syne eller ska du ha en rulle på över $222 000 innan du spelar högre än NL1k?

Hehe, jag funderade en del över hur jag ville att min fortsatta karriär skulle se ut och vill verkligen inte att den ska sluta som så många andras, skynda upp i stakes för att sedan gula. Trivs väldigt bra på NL1k och känner mig stabil så ser ingen anledning att brådska. Känns också väldigt skönt att slippa känna den dolda pressen jag har satt på mig själv genom att inte försöka klättra och nå mina långsiktigt uppsatta mål på kort tid.

Ska me på expect kryssningen med en kompis :-)

Vi får köra ett pf cashgame om det är mer folk som ska åka ;-)

Trevligt, hoppas att vi ses där. Kan ge en liten beskrivning vad jag kommer att ha på mig/hur jag ser ut om vi skulle stöta på varandra.;-)

Tjenare, var ett tag sen man hälsade på häri din dagbok. Btw ville du ha låtarna med mitt band? Minns du frågade efter dem för några månader sen.

Tja! Kul att du hittade tillbaka, tar gärna del av mer örongodis från dig.:-P Skulle kunna ta det via pm.

Vilket datum skulle du få din dator från början?

Det där när dom ändrar datumet tror jag inte man behöver oroa sig så mycket för, de säger nog ett datum som ligger lååångt fram bara för att inte behöva säga att den är försenad igen. Du får den antagligen ganska snart ;) (så var det för mig iaf)

GL i EPT om det inte redan är slut?

Du hade helt rätt, skulle från början fått datorn den 15e januari men den anlände typ 4-5 dagar senare.:-) Så nu sitter jag alltså på den bärbara. Är mycket nöjd med köpet även om priset var i översta laget så tror jag att den är värd det med tanke på hur mycket jag planerar att använda den. Det är första saken jag har köpt för pokerpengar så det känns lite extra bra att äntligen få känna vad pokern verkligen ger något materiellt och inte bara siffror på olika konton.:-)

Tack så mycket!:-D EPT är 19-23 februari men jag drar ner till Köpenhamn någon dag innan tänkte jag.:-) Ska lira Expekts kryssning innan (7-9 feb) och försökte idag boka PAFs Winter Cruise men fick höra att sista anmälningsdag var igår, tilt.

Fan vad najs med poker cruise, klonkar du där köper ja lätt nåra % i EPT. Ne fan ja ska nog köpa nåra ändå, får ta de på msn. GL och håll dig till nl2k nu lite så man kan plocka hem nåra enkla dolares.

Du får allt räkna med att ha mig dragandes på NL1k en tid framöver.:-P

De som har reserverat andelar får gärna betala in så fort ni får möjlighet, har ni inte betalat innan turneringen så kommer reservationerna inte vara giltiga. Transfer via Everest fungerar utmärkt, vill ni föra över på annat sätt så är det bara pma eller ta det via msn.:-)

Kaffe bor du i uppsala?? Också 18 och bor i uppsala isf, vilken skola går du på?

/mr-flow på kompis dator.

:) första inlägget ser jag nu

Nej, men inte så långt ifrån ändå. Jag bor strax utanför Enköping.:-) Går på enda gymasiet i staden, Westerlundska, är naturare. Är väldigt anonym med mitt spelande och färre än 5 personer vet om dagboken och lika få vet att jag spelar poker seriöst öht. Är väl en del närmare vänner som vet om att jag "vinner tillräckligt för att inte behöva jobba extra på helgerna" men har verkligen gjort allt för att tysta ner det hela. Väldigt skönt att ha det så när bland annat diskussioner om ekonomi kommer upp, då håller jag allid låg profil och är väldigt försiktig med att göra utlåtanden som kan låta fel i ickepokeröron.:-) Har också försökt att inte förlora pengarnas verkliga värde vilket jag tycker att jag har lyckats tämligen bra med. Innan pokern var jag däremot väldigt försiktig med onödiga småutgifter medan jag nu snarare kanske är lite för lös,

får gratulera till nya skärmen då

Rungood kaffedopp, grattis till skärmen ;)

Tack så mycket! Visste inte att jag hade vunnit innan jag läste det här, antar att den kommer på posten vilken dag som helst.:-)

Det var alltså en LG Flatron 22” Widescreen jag klonkade i någon sorts utlottning hos Everest.

Tja Kaffet!!

Finns det % kvar till köpenham? Är intresserad isåfall :-) GG igår btw :cry: / czyU

Pm:ade dig.:-) Skulle det vara fler som är intresserade finns det fortfarande lite andelar kvar att köpa.

Inte nog med att han inte skriver, han har chatten avstängd också!

Haha, sitter inte och stirrar på ett och samma bord hela tiden ju.:-P

Ibland händer det också att jag stänger av chatten om det är någon som håller på att dryga sig, så ta inte illa upp om jag inte svarar ibland.:-) GG igår förresten.

den gör dig gladare. :-)

Ah, ett feelgood-klipp, man tackar!:-D

Han lirade pokerkryssningfritullen igår iaf. O när han åkte sa han att han skulle köpa in sig direkt ist så delät inte som han va gul o de tror ja inte heller att han e.

Sista terminen i 3an på natur. Fysik B, MAtte E o skoltröttheten e som värst = mkt anat o göra

Tänkte ju göra det, tyvärr var deras telefonservice där man skulle boka öppen mellan 08.00-20.00 och sista anmälningsdag var igår så det får bli en annan gång.

Exakt så är det, låter som du befinner/har befunnit dig i samma sits.;-)

Kaffet måste sälja lite evp dollars till dig mot kr om jag inte hinner få min cashout innan helgen.

Inga problem, Everest brukar ta sin tid när det gäller utbetalningar. Vi kan ta lite mer detaljer via msn.:-)

Sådär, då har jag fått skriva av mig lite iaf.:-) Får se om jag hinner spela så mycket mer nu i januari, har en del saker jag behöver fixa. Ska väl försöka trycka upp lite händer och annat men PT krånglar rejält just nu så ska börja om med en ny databas och se om det löser sig. Kanske har skrivit lite osammanhängande och rörigt men precis kommit hem efter en semitung skoldag.;-)

Kan skriva lite mer utförligt om hur själva pokern har gått senare men ska göra lite annat nu så spar det till senare.:-)

Måste avsluta med att bjuda på lite godheter från youtube och liknande som vanligt.:-P

Kravallpolisen - Mycket stryk

Caetano Veloso - Fale com Ela - Talk to Her (såg filmen för några dagar sedan, helt okej men bara jag som tror att det var Marco som gjorde "det")

All Love Can Be (från A Beautiful Mind som jag också såg för några dagar sedan, även den helt okej.:-))

Miss Li -Oh Boy

Har också sett Pans Labyrint, ger den en stark 5/10.:-)

Länk till kommentar

Tjena! Bor själv i V-ås som ligger rätt nära enköping! Brukar du lira nåt live?? finns ju bra cg i v-ås 25/50 kr på 7 high (gamla svartepetter)

Tycker det är imponerande att du spelar så högt trots din ringa ålder. Tog själv studenten 07 och gör lumpen men försöker grinda på ledigheter, spelar inte på samma nivåer som du men har väl ambitioner att nå dit en vacker dag:).

Ville bara skriva av mig lite, bra db och lycka till med pokern

Länk till kommentar

Det visade sig att jag kunde klämma mig in till PAF Winter Cruise tack vare Christer, vet inte om du läser här men tack för allt!:-D

Februarischemat för live events:

2-3: PAF Winter Cruise

7-9: Expekt Poker Cruise 2008

19-23: EPT Köpenhamn

Kommer väl försöka mig på med något bloggliknande borta i Danmark, sedan hur jag lyckas med det är en annan sak.;-)

Har snackat väldigt löst om att dra ner till EPT San Remo (Italien) i april med några andra. Skulle det vara någon annan som har funderingar på detta skulle nu ju kunna säga till, vore skoj om det kunde bli ett gäng där.:-) Väldigt lösa spekulationer än men om pokern flyter på bra till dess och jag trivs med livekänslan så är det nog ganska troligt att det blir av.

Nu ska jag dra iväg till en handbollsträning, kommer inte bli grind ikväll, imorgon eller på torsdag då jag helt enkelt inte kommer ha tid. För att kort sammanfatta januari så har det varit en pokerfattig månad med klar majoritet av tunga sessioner. Slutar till sist back 3-5 inköp ungefär spelmässigt men har börjat plocka ut stora delar av rullen för inköp till turneringar samt övriga långsiktiga investeringar så rullen har tagit lite stryk. Som jag tidigare har sagt kommer jag dock inte gå högre än NL1k på ett tag så det gör ingenting egentligen att rullen minskar.:-)

Jag har väldigt bred musiksmak, tycker bland annat att det här går att lyssna på:

DJ Tiesto - Lord Of Trance

Ha det fint allihopa, det är skönt att få skriva av sig lite igen!:-D

Länk till kommentar