Gå till innehåll

Kaffedopp softar Cypern!


Zumsar

Recommended Posts

Mitt namn är Raz och jag är en student på 18 år. Jag ska påbörja mitt tredje år på naturvetenskaplig linje efter sommaren. På min fritid är jag en mycket aktiv idrottare och utövar de flesta idrotter med kompisar. För tillfället ligger jag även i hårdträning inför mönstring/lumpen.

 

Min pokerkarriär började för snart ett år sedan på Everest's Shastabord. Därifrån grindade jag mig mot högre stakes med stenhårda br-krav på minst 30 inköp innan nästa nivå. Jag måste erkänna att jag saknar månaderna på NL2:roll:. Vid NL50 gick jag över från fr till sh eftersom dåtidens "idoler" på pf menade att det var bättre för vinnande spelare.

 

Jag hade en tung downswing i januari-februari på NL100 som varade i nästan två månader men jag fortsatte grinden och tog mig ur downswingen i slutet av februari. Sedan fortsatte klättringen och i början av april befann jag mig plötsligt på NL400 beredd på att göra ett försök på NL1000. Detta försök gick mindre bra och jag bestämde mig för att ta ett break från pokern några veckor.

 

Nu, drygt två månader senare, är jag tillbaka vid pokerborden. Jag lirar NL400 sh på Everest och nickar Kaffedopp. Det händer att jag lirar någon sng och då är det $50 eller $100 som gäller. Min erfarenhet av mtts är mycket positiv men har inte spelat så många eftersom utbudet på Everest är väldigt begränsat. Kommer att lämna Everest så fort jag orkar verifiera kontot eftersom jag är missnöjd med deras klient/support.

 

Från och med idag börjar jag använda mig av PT och ser gärna att man tipsar mig om mysiga funktioner. Lirar 8 bord och känner att lite stats skulle kunna vara bra för att se om jag håller en okej nivå. Tror att jag idag är ganska tag kryddat med lag.