Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul! Gul Gul Gul!

• Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kvällen har för övrigt gått sjukt kasst.

Spelade 6 st med 1 ITM och 3 bubblor och en semibubbla.

Har tänkt att skriva om presentationen imorgon, nu är det dags att sova!

Postad
Morsning!

Är en kille på 23 år som spelar lite poker som tyvärr inte går något vidare. Jag har grava tiltproblem och väldigt dålig koll på Money Manegment (Stava?), jag menar skotta 108$ med en rulle på 400 är inget vidare.

Men nu har jag som mål att bygga upp en liten reskassa. Ska till Sälen en vecka över nyår.

Kommer att spela 110kr SNG på SvS med en rulle på ca 2999 ;)

Vad nickar du på SvSS?

GL, spelar själv på SvS, nickar Forjak

Postad

Spelar som en riktigt elefant idag. Gör klumpiga saker osv.

Slutade blyga 140kr upp efter 6 st spelade. :/ Bubblade i 2, A8 mot A2 och AJ mot KQ.

Blattanfejan: Jag håller nicket hemligt ett litet tag. ;)

Postad

Det är nog den värsta poker dagen jag vart med om, har nog inte backat så här många inköp när det gäller SNG tidigare, jag orkar fan inte en utrdragning till!

Postad
Vad bör man ha för HD för att sno blind på bubblan som mellan stack? För att sno alltså.

Går inte att säga sådär. Stackar, blinds osv är ett måste för att kunna göra något av en analys.

Postad

Första handen i en 110kr SNG. Plockar upp AKoff på BB, 4 spelare har limpat innan och small har foldat så jag pratar först på floppen. Ska jag höjja här pre eller ta en grattis flopp? Hur mycket bör jag höjja för att inte få med mig 4 till?

Postad
Pott, så jävla trött på svenska spel.. dåligt spel belönas hela tiden med runner runner..

Gjorde en standard raise till 4xbb, alla 4a synade, missade floppen helt. Så fick slänga. Därför ja undrade lite hur man borde göra i det läget.

Postad

Swings är naturligt och drops på 10 buyins är ingenting. Du ska inte bli upprörd av utdragningar osv. Grunden är att ha en ordentlig br; ca 50 st buyins är bra för sngs. Kör du 50-kronors bör du således ha en rulle på minst ~2500 kr.

Postad

Jo, känns som rullen är lite liten för tillfället, men kör på 30 inköpp på 110:- nivån.

För övrigt så ligger ja 450 upp idag, spelar en MTT också, hoppas på klonk, men det lär inte hända. :)

Postad

***** Hand 499616441 *****

150.00/300.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 8 november 2007 23:50:22

Texas (Vanlig/Turnering)

Plats 1: Joc06 (2094.00)

Plats 2: Camav (425.00)

Plats 4: Emal85 (1820.00)

Plats 5: superwQ (6210.00)

Plats 6: HERO (3250.00)

Plats 7: mIsty1 (1905.00)

Plats 8: Massik (4260.00)

Plats 9: stäffe (5355.00)