Gå till innehåll

Full Tilt problem


Gramseee

Recommended Posts

Jävligt bra site till at börja med lätt, att sätta in pengar att hitta bord och massa annat.

MEN när man kommer till uttagnings delen...

om alla ens konkurrenter lyckas betala ut till visa kort varför kan inte Full tilt och lyckas med det?

 

och om man är svensk och bor i Danmark med sina bankkonton i Sverige blir allt 100 gånger mycket svårare om inte nästintill omöjligt...

har nu suttit i 3 timmar och gått runt på de olika "recommended withdrawal" sidor och kommer troligtvis få fixa vidare med allt detta i ytterligare några dagar för att dessa sidor måste godkänna ens uppgifter ett antal 100 gånger!

 

Nää börjar bli rätt irriterad på Full tilt poker nu och måste erkänna att detta måste vara den pinsammaste jävla klienten jag någonsin provat!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen in i gamet, det suger så hårt. Jag har fortfarnde inte fått mina cash som tog för 5-6 dagar sen. När jag får dem så kan jag inte ta ut dem för att jag inte gjorde instättningen med Neteller. Nu måsta jag göra en insättning med neteller för att ta ut mina pengar och stänga ner skitkontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej att neteller och allt det är väldigt bra för folk som spelar emd stora summor, men för mig oss som bara spelar om ett antal 100 dollar är deras system värdelöst..

 

innan jag nu kan ta ut mina pengar måste jag hem till sverige, leta upp vad jag hade för inlogg till neteller, registrera en bank till neteller, sätta in pengar på neteller, sätta in pengar på Full tilt och efter det ta ut pengarna till neteller igen och sen sätta in dom på min bank.. Yippi kommer troligtvis inte kunna bli klar med allt detta förrens i mitten av dec!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ju med säkerhet att göra, de flesta siter har så. Om ett uttag eller insättning görs till/från ett konto som inte är hemmahörande i det land uttaget görs stoppar de flesta system transaktionen. Fraud har blivit så vanligt, tycker det är bra att man tar det säkra före det osäkra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håller med dig nisse men för att ta ut 400 dollar ska man behöva sitta i 10 år och registrerar alla ens personliga upg?

 

när man lika väl från klientens sida kunde göra allt 100 gånger mycket lättare för alla hobbyspelar.

 

hela uttagnings processen hade kunnat hanteras mycket smidigare och troligtvis lika säkert, både för privatpersonen och Full tilt som klient om bara full tilt kunnat få tummarna ur röven och betala tillbaka pengar på samma kreditkort som man satt in från..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...