psykologen Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Hittade ingen tråd om evenemanget. Även om det inte är sanktionerat så förtjänar det väl en egen tråd? Börjar om 90 min. Någon som vet strukturen? Citera
_ekan_ Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 5000 startmarker 20 min perioder Citera
hager Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Som sagt ovan, 5k startmarker och 20min nivåer (börjar på 10/20). Någon här som ska spela? Jag är reggad. Citera
psykologen Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 Ok, man få väl förbereda sig på 12 h spel? Det landar väl på 4+ mille i potten. Citera
JELLJUN Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Reggad, kvalat in. Lär hålla på några timmar, man börjar jobba 07:00 så man får väl vara tokaggresiv så man hinner till jobbet. Å andra sidan kanske chefen ger mig ledigt ifall man hittar storklonken Om inte man hamnar ITM utan bubblan eller liknande lär man ju inte få någon sömn Citera
MikeTime Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Fler som tycker att deltagandet är lågt - under 2K har reggat sig på SvS "SM"? Citera
blejd Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 tycker 2000 är ganska okej ändå... 4 miljoner i potten är en rätt bra summa... kvalat in så ska också lira Citera
MikeTime Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Ni som har förmånen att kunna vara med kan väl lägga in lite kommentarer om spelet här eller i söndagsrailen... Själv jobbar man ju... Citera
Kristoffer Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Snortight spel än så länge, i a f på mitt bord. Det vanliga scenariot på SS, att en spelare i minuten åker, gäller dock ändå, märker jag. Citera
Matteprof Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Fler som tycker att deltagandet är lågt - under 2K har reggat sig på SvS "SM"? Bara börja jämföra sen då. SS SM har spelarna pyntat in 4 114 500 SEK i prispotten. Det motsvarar $645 000 med dagens dollarkurs. För att täcka det behöver alltså Nordicbets SM dra ihop (645k/250) = 2 580 deltagare. Citera
rosjon Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Snortight spel än så länge, i a f på mitt bord. Det vanliga scenariot på SS, att en spelare i minuten åker, gäller dock ändå, märker jag. Då lär det ta sin C:a 36h innan det är över Citera
MikeTime Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Bara börja jämföra sen då. SS SM har spelarna pyntat in 4 114 500 SEK i prispotten. Det motsvarar $645 000 med dagens dollarkurs. För att täcka det behöver alltså Nordicbets SM dra ihop (645k/250) = 2 580 deltagare. ....visst, SvS kanske slår NB på fingrarna i deltagarantal men med tanke på hur många som i själva verket lirar på SvS borde en sån här turre dra mer folk än 2K+. En normal söndagskväll är det ju mellan 8-10K inne och spelar. Iofs kanske insatsen skrämmer bort en del småspelare, vad vet jag. Nå, gl alla ni som deltar iaf. Citera
Jenza Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 hmmm då verkar det bara vara mitt bord som är löst med 5spelare med i nästan varje pot Citera
hager Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Mitt bord är äckligt vekt, jag är uppe på 6k. Inte många som spelar händer och dom ger upp väldigt lätt. Citera
MikeTime Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 hmmm då verkar det bara vara mitt bord som är löst med 5spelare med i nästan varje pot sitter det någon med nicket Torax där? Citera
MJ Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 ....visst, SvS kanske slår NB på fingrarna i deltagarantal men med tanke på hur många som i själva verket lirar på SvS borde en sån här turre dra mer folk än 2K+. En normal söndagskväll är det ju mellan 8-10K inne och spelar. Iofs kanske insatsen skrämmer bort en del småspelare, vad vet jag. Nå, gl alla ni som deltar iaf. PLZ!!!! Det är en jättesuccé. Veckopotten på söndagar har runt 70 deltagare. Citera
MikeTime Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 PLZ!!!! Det är en jättesuccé. Veckopotten på söndagar har runt 70 deltagare. ...vilket bekräftar min tanke om småspelarna! Citera
MJ Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Undrar över hur jag hittar en spelare i det här fältet? Spelar aldrig turneringar med mer än 200 spelare på Svs och vill hitta min kusin som också spelar. Citera
Ekenstar Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 ....visst, SvS kanske slår NB på fingrarna i deltagarantal men med tanke på hur många som i själva verket lirar på SvS borde en sån här turre dra mer folk än 2K+. En normal söndagskväll är det ju mellan 8-10K inne och spelar. Iofs kanske insatsen skrämmer bort en del småspelare, vad vet jag. Nå, gl alla ni som deltar iaf. Det var strax över 3900 spelare på nordicbet förra året så SvS lär knappast slå NB på fingrarna. Såvida inte många bara spelar ett SM och då det som gick först. Citera
Fraiser Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Mike Time - du gillar inte SvS eller!? Måste väl ändå inse att de lyckats bra. Citera
B-Baneman Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Undrar över hur jag hittar en spelare i det här fältet? Spelar aldrig turneringar med mer än 200 spelare på Svs och vill hitta min kusin som också spelar. använd sök spelare funktionen då kan du få upp hans bord utan att behöva leta. Angående antal spelare så är det nog få turneringar utan garantisumma som haft liknande prispott. Citera
don_sebbe Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Undrar över hur jag hittar en spelare i det här fältet? Spelar aldrig turneringar med mer än 200 spelare på Svs och vill hitta min kusin som också spelar. Sök på honom i lobbyn? Citera
MikeTime Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Mike Time - du gillar inte SvS eller!? Måste väl ändå inse att de lyckats bra. Spelar numera uteslutande på SvS - m.a.o gillar sajten skarpt. Mest med tanke på motståndet . Vad jag menar är detta - enligt en undersökning spelar c:a 150.000 i Sverige nätpoker på mer eller mindre regelbunden basis. Tycker då det är lite underligt att SvS "bara" kan dra till sig 2000 av dessa till en turnering med (enligt SvS) SM-status. Got my point? Citera
MJ Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Sök på honom i lobbyn? Tack. Trodde att det gick i turneringslobbyn. Inser nu hur dålig den är på Svs. Citera
Recommended Posts