mr-flow Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Jag ska göra ett skolrepotage om någonting och tänkte kolla om det finns någon som är villig på att ställa upp på att bli intervjuad. Helst ska det vara någon som lever på poker på heltid annars kan det vara någon som har levt på poker men som slutat. Och allra helst ska du bo i Uppsala men jag antar att det kanske inte är så många så jag är villig att åka till sthlm också. Repotaget kommer inte finnas någonstans officiellt osv, om det nu är positivt vet jag inte. Citera
eurythmech Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Jag tror du vill berätta lite mer först. Vad pluggar du, vilket år, vilket är ämnet, vilka instruktioner har du fått, osv. Citera
mr-flow Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 Okej, Jag pluggar natur-media. Egentligen en natur linje med bara endel valbara kurser som är förvalda till media, därav repotaget. Jag går 3an, ämnet är fritt men att man ska göra ett repotage dvs med foton och så, om ni vill vara anonyma skulle ju det vara helt okej för mig då får jag fota arbetsplatsen dvs datorn eller så. Om jag inte får napp idag eller imorn får jag komma med något nytt. Ämnet heter Textkommunikation men är egentligen typ journalistik. Citera
eurythmech Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Se där! Genast låter det (antagligen) mer lockande för eventuella intressenter. Jag kanske borde bli lärare i kommunikation Citera
TotalFarsa Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Jag kanske borde bli lärare i kommunikation Vänta fem minuter tills hybrisen lagts sig. Sen läser du det där igen Citera
Rise2Power Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Kan ställa upp för 50k, gulade rullen nyss. Citera