mr-flow Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Jag ska göra ett skolrepotage om någonting och tänkte kolla om det finns någon som är villig på att ställa upp på att bli intervjuad. Helst ska det vara någon som lever på poker på heltid annars kan det vara någon som har levt på poker men som slutat. Och allra helst ska du bo i Uppsala men jag antar att det kanske inte är så många så jag är villig att åka till sthlm också. Repotaget kommer inte finnas någonstans officiellt osv, om det nu är positivt vet jag inte. Citera
eurythmech Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Jag tror du vill berätta lite mer först. Vad pluggar du, vilket år, vilket är ämnet, vilka instruktioner har du fått, osv. Citera
mr-flow Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 Okej, Jag pluggar natur-media. Egentligen en natur linje med bara endel valbara kurser som är förvalda till media, därav repotaget. Jag går 3an, ämnet är fritt men att man ska göra ett repotage dvs med foton och så, om ni vill vara anonyma skulle ju det vara helt okej för mig då får jag fota arbetsplatsen dvs datorn eller så. Om jag inte får napp idag eller imorn får jag komma med något nytt. Ämnet heter Textkommunikation men är egentligen typ journalistik. Citera
eurythmech Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Se där! Genast låter det (antagligen) mer lockande för eventuella intressenter. Jag kanske borde bli lärare i kommunikation Citera
TotalFarsa Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Jag kanske borde bli lärare i kommunikation Vänta fem minuter tills hybrisen lagts sig. Sen läser du det där igen Citera
Rise2Power Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Kan ställa upp för 50k, gulade rullen nyss. Citera
sturedenstore Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Inte för att på något sätt uppmuntra "fusk" men vore det inte bara bekvämare för dig själv att hitta på detta pokerproffs och hitta på lite? Kan ju inte vara allt för svårt: han är 25 år spelar poker på heltid blabla, spelar i snitt 4h om dagen blabla har under fyra års tid spelat in x antal kronor blablab osvosv.. Citera
zam67 Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Inte för att på något sätt uppmuntra "fusk" Nej, eller hur? Citera
mr-flow Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 Inte för att på något sätt uppmuntra "fusk" men vore det inte bara bekvämare för dig själv att hitta på detta pokerproffs och hitta på lite? Kan ju inte vara allt för svårt: han är 25 år spelar poker på heltid blabla, spelar i snitt 4h om dagen blabla har under fyra års tid spelat in x antal kronor blablab osvosv.. Sant. Bara det där med bilderna Någon som har en shysst grindhörna med typ 3 skärmar och lite omgivning ? personer på bilden behövs ju inte då man kan välja att vara anonym Citera
sturedenstore Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Sant. Bara det där med bilderna Någon som har en shysst grindhörna med typ 3 skärmar och lite omgivning ? personer på bilden behövs ju inte då man kan välja att vara anonym Citera
mr-flow Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 Grejen är den att jag skulle ju vilja ha den i full storlek och fler bilder från samma plats, kanske en grindares kök eller nått. Skulle iofs enkelt kunna förfalska sånna också. hmm.. Citera
Hagan Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Fanns väl en tråd på 2P2 där det var en hel del bilder på några unga amerikaner, har dock inte länken men den finns nog någonstans på detta forum. Citera
tetris Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Denna du syftar på? http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Number=7723984 Citera
Recommended Posts