Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Spelade lite random under en hel dag med chefen med en kortlek innehållandes endast 39 kort. Vi spelade alltså inte en dag i sträck utan lite då och då, allt från sökö till högt kort. Jag räknade korten i slutet av dagen av en ren slump och då uppdages det hela.

Det var ganska så sjukt.

Postad

Bra tips!

Ska väl förövrigt tillägga att jag vann en av matcherna, vi körde bäst av 3 och vinnaren gick väl hem med åtminstone 58 kr. Ibland kan jag vinna nån strömatch mot honom men i det stora hela är jag förlorare.

Nu ska jag dock sortera era tips och ha de i bakhuvet.

Eury är verkligen en hal pokerhaj, som tex i det tredje och avgörande spelet då han helt plötsligt gör den listigt manipulativa manövern att ta av sig till kalsonger bara för att distrahera mig och sen spela vidare som vanligt.

Postad

Eury är verkligen en hal pokerhaj, som tex i det tredje och avgörande spelet då han helt plötsligt gör den listigt manipulativa manövern att ta av sig till kalsonger bara för att distrahera mig och sen spela vidare som vanligt.

Hade du varit tjej hade kallingarna också åkt...