Anderssj Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Jag har fått problem med min bärbara dator. Jag använder ingen mus till den och nu är det så att när jag vänsterklickar händer ingenting, när jag dubbelklickar på styrplattan(då de ska funka att öppna en fil till exempel) så händer ingenting, det går att röra den, att högerklicka går bra men det funkar ju inte det här. Någon som har liknande problem? Jag har kollat inställningar men där är det rätt. Det kom helt plötsligt oxå så jag kan inte ändrat på några inställningar. Snälla hjälp någon. Citera
Sansrom Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Kan det vara så att vänsterknappen har hängt sig i nedtryckt läge? Testa att banka hårt på den några gånger och se om det löser problemet. Nästa steg är väl att slänga datorn hårt i golvet, men det känns lite drastiskt. Citera
favve Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Låter som någon slags bugg i mjukvaran. Format C:\ Citera
Recommended Posts