Gå till innehåll

RGP: Vansinnig Sklansky- o Caro-tråd


Rastapopoulos

Recommended Posts

Hej hopp.

 

Spännande forum, o välstrukturerat må jag säga. Imponerande hur den svenska poker-boomen utvecklat sig online.

 

Heh, en kanske oengagerande tråd som jag fann när jag djupsökte RGP-forumet men som ändå fick mig att dra lite på smilbanden, var denna diskussion, som jag antar var en av de sista som David Sklansky var med i, det var iaf helt klart precis när RGP började löpa amok.

 

Jättetråkig o ointressant kanske många tycker, själv finner jag den komisk o kunde inte sluta läsa när jag väl kommit in i den. Roligaste med RGP är att man vet aldrig hur mycket allvar som dessa kryptiska postare har med i sitt skrivande. Missa inte postaren som utger sig för att vara ordförande i David Sklansky's fan club. (Sista posten) Ironi eller inte, det kan man aldrig säkert veta med tanke på tomtegraden i den nyhetsgruppen!

 

Anyways, tråden har allt ifrån att Sklansky har en mailadress, till varför han inte skriver böcker längre, till att Caro, Krieger, Sklansky mm. fuskat för att komma dit de är idag, till skadegraden som oseriösa forumposts som utgör sig för att vara "utbildande" har, mm... Skummade mkt, o hängde därför inte med överallt.

 

Jag tycker sånt här är kul att läsa iaf, mest av fascination av att det faktiskt en gång i tiden (längre back än detta) var så att de flesta "live-essen" i världen hängde i den gruppen o diskuterade.

 

Enjoy!

 

* Kortar ner rubriken lite - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att det här är en roligare post:

 

" I am a 28 year old woman in good shape, I work out 5 days a week,

run 5 K's, etc. My problem is that I need to lose 3-5% body fat and

am having a very hard time. I love to eat and the more I exercise,

the hungrier I get. Does anyone have advice for me?"

 

- Skrivet från samma address till misc.fitness.misc.

 

Fast jag är inte säker på att det där verkligen är han, nu för tiden använder han iallafall dsklansky@aol.com. Plus att han faktiskt inte har slutat att posta även om Malmuth har sagt åt honom att sluta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast jag är inte säker på att det där verkligen är han, nu för tiden använder han iallafall dsklansky@aol.com. Plus att han faktiskt inte har slutat att posta även om Malmuth har sagt åt honom att sluta.
Jo, o om du kollar lite längre ned i tråden så dyker den rätta addressen upp. En MSN-adress kändes lite väl far-fetched.

 

Johan: Han spelar väl inte lika mycket längre? Eller rättare sagt, officiellt. Han sitter väl på empire med nicket "FUCKIN'NUTS" eller nåt sånt, för att hålla huvudräkningen på plats... ;)

 

Tack för välkomnandet, ärade fetingpostare!

 

Roberto Rastapopoulos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...