Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Lycka till!

Vad hade du tänkt köra för bankrullekrav sen när du har fått ihop en duglig bankrulle?

Jag förstår om du inte vill köra 3000BB eller något på de låga nivåerna men inte hoppar du väl upp på NL100 när du har $500 :)?

Postad

Jag lirar just nu NL 50 på Pokerstars med en rulle på 262$ (ursprungligen var insättningen på 50$ för två dagar sen så rullen tickar på:-D). Jag kör vanligtvis 2-3 bord samtidigt. jag nickar inte samma som på forumet på någon pokersajt.

Om ni vill veta något mer kan ni bara slänga upp en fråga.

Guuuuul inom en vecka :mrgreen:

GL

Postad
Lycka till!

Vad hade du tänkt köra för bankrullekrav sen när du har fått ihop en duglig bankrulle?

Jag förstår om du inte vill köra 3000BB eller något på de låga nivåerna men inte hoppar du väl upp på NL100 när du har $500 :)?

.

Postad
Jag vet inte riktigt har du något förslag?

Ja, jag tycker du ska köra på 0.25/0.5(helst lägre med din nuvarande rulle) tills du har ~2500 sen kan du prova lite på 0.5/1 och se om det går bra. Avsett några inköp och bestäm dig för att hoppa ner i nivå om du förlorar dom.

Gl och ha det så kul ikväll! :)

Postad
Ja, jag tycker du ska köra på 0.25/0.5(helst lägre med din nuvarande rulle) tills du har ~2500 sen kan du prova lite på 0.5/1 och se om det går bra. Avsett några inköp och bestäm dig för att hoppa ner i nivå om du förlorar dom.

Gl och ha det så kul ikväll! :)

.