Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

På onsdag den 31:a oktober klockan 20.00 erbjuder expekt.com en freeroll på hela $10,000.

Man måste ha en biljett för att kunna spela turneringen och biljetten vinner du genom kvalificeringar som går varje hel timma och kostar endast 1 FPP.

Max antal spelare är 2500 och just nu är det 1306 anmälda.

Lycka till!

Expekt.com

Postad
På onsdag den 31:a oktober klockan 20.00 erbjuder expekt.com en freeroll på hela $10,000.

Man måste ha en biljett för att kunna spela turneringen och biljetten vinner du genom kvalificeringar som går varje hel timma och kostar endast 1 FPP.

Max antal spelare är 2500 och just nu är det 1306 anmälda.

Lycka till!

Expekt.com

Prova att kvalificera på småtimmarna. 13 går ju vidare och när jag spelade var det bara 26 anmälda i satteliten.

Postad
Prova att kvalificera på småtimmarna. 13 går ju vidare och när jag spelade var det bara 26 anmälda i satteliten.

Med kvalificeringen har jag inget problem, eftersom jag är hela kvällen hemma idag. Men imorgon har jag träningar just den tiden.

PS. 63 anmälda i satelliten, 16 minuter till början. Du var säkert med i den första satelliten, när det var så lite anmälda?

Postad
Varför skriver man freeroll när det inte är en gratisturnering?

1 Fpp = Ingenting

--------------------------------------------------------------------

Tuneringen Vart Interrupted ( avbruten )

... Väldigt Besviken

Postad

Ja den vart avbruten.

Men vad jag frågar mig är vad Expekt för site igentligen. Bara ett meddelande att turneringen är avbruten. Ingen information om ifall den kommer att återupptas, spelas senare eller om dom som hade kvalat in får någon ersättning för den tid dom lagt ned samt allt som dom har försakat för att kunna spela turneringen när den skulle ha spelats.

Otroligt dåligt handhavande av kunder och eventuella kunder.

Jag har spelat på expekt på 2 olika nätverk tidigare... sen när dom gick över till iPoker så tvekade jag väldigt mycket om att fortsätta där. Jag provade några gånger och tyckte att de inte var bra alls. Nu när jag gör ett allvarligt försök att spela där så laggar deras servrar väldigt mycket (omnämnt i annan tråd) vilket gör att man tvekar igen, men ok då... vi försöker väll tänker man.

Då uppstår detta "problem" som gör att dom avbryter denna $10 000 turnering utan vidare information.

Vad har ni på Expekt att säga till erat försvar angående erat sätt att bemöta era spelare?

P.S. Alla andra föbannade turneringar spelas ju vidare som om inget hänt. VARFÖR?

//Irriterad och otroligt besviken (igen!)

Postad
Ja den vart avbruten.

Men vad jag frågar mig är vad Expekt för site igentligen. Bara ett meddelande att turneringen är avbruten. Ingen information om ifall den kommer att återupptas, spelas senare eller om dom som hade kvalat in får någon ersättning för den tid dom lagt ned samt allt som dom har försakat för att kunna spela turneringen när den skulle ha spelats.

Jag har spelat på expekt på 2 olika nätverk tidigare... sen när dom gick över till iPoker så tvekade jag väldigt mycket om att fortsätta där. Jag provade några gånger och tyckte att de inte var bra alls. Nu när jag gör ett allvarligt försök att spela där så laggar deras servrar väldigt mycket (omnämnt i annan tråd) vilket gör att man tvekar igen, men ok då... vi försöker väll tänker man.

Då uppstår detta "problem" som gör att dom avbryter denna $10 000 turnering utan vidare information.

Vad har ni på Expekt att säga till erat försvar angående erat sätt att bemöta era spelare?

P.S. Alla andra föbannade turneringar spelas ju vidare som om inget hänt. VARFÖR?

Har själv följt med expekt genom de 3 nätverken tyckte att det första var överlägset bäst med massor av sköna freerolls och många olika tuneringar.

Lirar mest cashgames och tyckte det var längesen man provade på någon tunering så kvalade in mej till 10 000 Frerullen och är HEMSKT Besviken att den blir avbruten .. Skulle ju sitta fint med 2500 Dollar.

utan vidare information.

Stod endast att vi skulle bli ersätta , så det betyder väl att vi får en ny biljett och att dem öppnar en ny tunering i morgon kanske ?

Annars blir man Hemskt besviken.

Mvh / Faroeboys ( nickname på expekt )

Postad
Har själv följt med expekt genom de 3 nätverken tyckte att det första var överlägset bäst med massor av sköna freerolls och många olika tuneringar.

Lirar mest cashgames och tyckte det var längesen man provade på någon tunering så kvalade in mej till 10 000 Frerullen och är HEMSKT Besviken att den blir avbruten .. Skulle ju sitta fint med 2500 Dollar.

utan vidare information.

Stod endast att vi skulle bli ersätta , så det betyder väl att vi får en ny biljett och att dem öppnar en ny tunering i morgon kanske ?

Annars blir man Hemskt besviken.

Mvh / Faroeboys ( nickname på expekt )

Var såg du nått om ersatta?

Jag fick inget sånt meddelade och jag är fortfarande inloggad där för att ev. få något besked.

Ny turnering är ju väldigt lätt att kasta ur sig, hur blir det för dom som inte kan spela den tid som en ev. ny turnering kommer att gå av stapeln?

Postad

Nu startar dom den igen. Men fortfarande inget meddelande om något.

Dom som har lessnat och loggat ut för att ta vara på den förstörda kvällen... hur ska dom kunna veta nått?

Samma åsikter fortfarande om deras kundbemötande, så jag vill fortfarande ha svar på min första fråga!

Postad
Nu startar dom den igen. Men fortfarande inget meddelande om något.

Dom som har lessnat och loggat ut för att ta vara på den förstörda kvällen... hur ska dom kunna veta nått?

Samma åsikter fortfarande om deras kundbemötande, så jag vill fortfarande ha svar på min första fråga!

LJUGIS L JU GI S !!!

SKojjar Bara .. Men varför tipsa det andra ? Ju färre some e med ju större chans för dej att vinna ! I poker ska man vara egoistisk

Postad
LJUGIS L JU GI S !!!

SKojjar Bara .. Men varför tipsa det andra ? Ju färre some e med ju större chans för dej att vinna ! I poker ska man vara egoistisk

Känns som att dom få som läser dessa poster kvittar lika ;)

----

Åkte 2 händer före finalbordet med A,10 från sb mot Q,10 hos bb. river va såklart en Q. Inget att gnälla över, jag hade min del av tur med i turneringen men de sved ändå lite. stor skillnad på $83 och dom $170 (9'e) jag minst hade fått om jag vunnit den handen för att inte tala om chansen att komma högre.

Men jag vill fortfarande ha svar från expekt nissen här angående deras sätt att sköta saker/ kundinformationen.

Postad
Ja den vart avbruten.

Information om gårdagens uppskjutna $10,000 freeroll:

Pga tekniska problem cancellerades gårdagens $10,000 freeroll som skulle starta kl 20.00 och startades istället om igen kl 20.55. Tyvärr var det ett antal kunder som inte uppfattade omstarten eftersom de inte var inloggade i pokerklienten, vilket vi givetvis förstår eftersom det endast meddelades via kunderna som mailet till support

Vi kommer givetvis att kompensera de kunder som loggade ur klienten samt de som inte fick svar från support och därmed inte kunde spela på den nya starttiden 20.55, med en token till nästa $10,000 freeroll som kommer att gå i slutet av november (exakt tid och datum annonseras på expekt.com inom kort).

Vi ber därför dessa kunder att kontakta poker@expekt.com för att erhålla biljett till nästa freeroll.

Kontakta gärna poker@expekt.com vid ytterligare frågor.

Mvh

Expekt.com