m4dh4tter Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Är det flera som har problem med Pokerstars just nu? Kan surfa på nätet (uppenbarligen), men har blivit utkastad från min turnering och kan inte logga in igen. Network status: PokerStars Bad(0%) ett gäng universitet och Yahoo Very Good (100%) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Funkar helt utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Verkar vara problem hos många av klienterna nu.... Jag kommer inte in på Stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BlueOasis Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 japp, har samma problem både på unibet och stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 På ComHem är Stars, Full Tilt, Microgaming, UB & AP nere för mig. Alla USA-vänliga sajter. De som fungerar: B2B, Crypto, Everest (med nöd å näppe), iPoker & BOSS/IPN. Kom in på Stars efter ca 5 min, borta igen efter 1min. Kom in på AP efter ca 3 minuters väntan men det går dundersegt. Kanske knas med linan över Atlanten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Hm, har comhem och har dessa problemen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m4dh4tter Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Kanske knas med linan över Atlanten? Med risk att uttala mig om saker jag inte har koll på: Borde det inte vara när Network Status till MIT och Univ of California är 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jugge Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 samma skit för mig:( även på full tilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carlehboy Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 kanske har något att göra med att det brinner som fan på västkusten. Sillicon Valley ligger ju dock där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Med risk att uttala mig om saker jag inte har koll på:Borde det inte vara när Network Status till MIT och Univ of California är 100% Inga pokersajter har servrar i USA. kanske har något att göra med att det brinner som fan på västkusten.Sillicon Valley ligger ju dock där Kan ligga något i det. Skadas en viktig nervcentrum för internettrafik så blir det enorma problem att skyffla fram trafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m4dh4tter Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 PokerStars uppe igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Funkat felfritt hela dagen här i alla fall ...dock har inte själva spelet funkat felfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Vi har inte haft några problem under dagen, med största sannolikhet beror det på den lokala internetleverantören, alternativt någon annan server "på vägen" till PokerStars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts