Laagen13 Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Något som ofta händer mig är att jag får AQ-A10 i blindsen, och innan så är det minst 1 som limpat in, jag väljer alltid att checka om inte det är en som limpat in från CU eller knappen, då kan jag raisa... Hur brukar ni göra? annorlunda spel på vart man är i turneringen? finns kanske mer att spela för med de högre blindsen, fast vågar man raisa där med en sådan hand?? Vore gött att få en annans syn på detta "problem" Menar endast I turneringsspel så ni vet:-P Citera
jonsapelle Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 du undrar bara i truneringar? beror på skedet men oftast raise eller push om stacjarna är grunda Citera
Laagen13 Postad 22 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2007 okej, jao bara i turneringsspel....antar att det ska vara en raise med de händerna men vågar fan aldrig:-P Citera
jojje2k Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 okej, jao bara i turneringsspel....antar att det ska vara en raise med de händerna men vågar fan aldrig Testat schack? Citera
Steinmeyer Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 I CG's raisar jag dem alltid stort om det är limpat och 3-bettar nästan jämt om inte PFRaisaren är typ 13/6/1. Jag är dock en total tourny-noob så där vet jag inte alls. Citera
Laagen13 Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2007 okej, försöker lära mig cashgame så kan vara bra att veta lite hur andra gör... Citera
Recommended Posts