Djens Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2007 10. AlskaB2B €4,393 Någon "timade ut" .. 3dje/4de dagen denna månad på den här listan, trivs här:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vilanna Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 AlskaB2B: Tilt much?bigsanta: no bigsanta: u= bigsanta: ** trodu e *** AlskaB2B: yep bigsanta: *** hatrar ** AlskaB2B: starktord. bigsanta: UTHINK U ARE GOOD that the sadest thin AlskaB2B: im not good..I am lucky. bigsanta: nehe? AlskaB2B: JOHO! <-- AlskaB2B: mote tables? AlskaB2B: more* bigsanta: no bigsanta: play and NO TALK O?? <-- Här är han tiltad påa tt jag dummar mig i chatten. bigsanta: OK AlskaB2B: ok. Ill shut up. <-- men jaja, får göra som han vill. bigsanta: leave bigsanta: trhis is hu JONES <-- rndmnisse hälsar på. bigsanta: OK REZEPXT IT?M8 AlskaB2B: Hu pls jones. Jones84: ok bigsanta: ty AlskaB2B: appreciated. bigsanta: HU M <-- Israelen kommer. bigsanta: PL LEAVE AlskaB2B: HU pls swing bigsanta: AWINGHARD bigsanta: RESPCT PLZ M8 <-- och vägrar gå. Han var inte så vass på att stava iallafall Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2007 läs igenom bigsantas chat. 20 minuter senare satt "MUPPMEDTUR" på 025 050 på b2b. Hur stora tror ni oddsen är att det är samma person? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blackmambo Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 läs igenom bigsantas chat.20 minuter senare satt "MUPPMEDTUR" på 025 050 på b2b. Hur stora tror ni oddsen är att det är samma person? ca 0,035% MVH/den som vippar mest på den aktuella nivån Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizzor Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Är Fi på HU bordet nibumet_ ?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 ca 0,035% MVH/den som vippar mest på den aktuella nivån Allra mest på b2b? Nick? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Allra mest på b2b? Nick? Antar att han menar att han är den som rakear mest på 0.25/0.5 på b2b. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Antar att han menar att han är den som rakear mest på 0.25/0.5 på b2b. Vilket man kan undra över hur han vet. 40+ skins finns väl, knappast så att all sådan statistik är publik, rätta mig gärna om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2007 Vilket man kan undra över hur han vet. 40+ skins finns väl, knappast så att all sådan statistik är publik, rätta mig gärna om jag har fel. Ingen aning, och ingen aning om varför man hakar upp sig på nåt sånt Dåligt med folk som skriver/postar, ni får bli lite bättre annars kommer det nog bara komma handhistories från PLO2. Jag kan ge ett bra diskussionsämne. Hur många julskinkor är lagom/jul? Förra året konsumerade jag+flickvännen 5. Mestadelen stod jag för. Det var mellan 7dec - sista Jan typ. Det tyckte jag var rätt lagom, gott, man får en anledning att äta mycket senap och det är nyttigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 8 November , 2007 Rapport Share Postad 8 November , 2007 Ingen aning, och ingen aning om varför man hakar upp sig på nåt sånt Dåligt med folk som skriver/postar, ni får bli lite bättre annars kommer det nog bara komma handhistories från PLO2. Jag kan ge ett bra diskussionsämne. Hur många julskinkor är lagom/jul? Förra året konsumerade jag+flickvännen 5. Mestadelen stod jag för. Det var mellan 7dec - sista Jan typ. Det tyckte jag var rätt lagom, gott, man får en anledning att äta mycket senap och det är nyttigt. Därför att det är viktigt att ha rätt, har jag förstått på Hjort-snubben. 5 julskinkor känns svårkonsumerat.. då måste du haft det på mackorna hela december? Jag får gå på 3 istället, man får akta sig så man inte blir obes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2007 Jag orkar inte riktigt spela just nu, tiltat bort lite BJ och e allmänt seg. Blir mer inatt...såg bigsanta på 10/20 så det kanske får bli att skotta sen. Tänkte tipsa om tv-serier eller nåt. Jag såg att "Invasion" går 01:25 idag på 5an. Serien börjar sakta men blir ruskigt bra när det går vidare. "Reaper" har jag tittat på med, skräckkomedi, svårförklarad, måste ses för att förstå nästan. imdb kan ni ju kolla på, men deras beskrivning e inte bra. "Dexter" kan vara det bästa jag sett på flera år. "Bleach" är den bästa animen som nånsin gjorts (Det är min åsikt , andra får ha andra åsikter, min åsikt är nödvändigtvis inte allas. Så, nu kan inte viktigpettrarna klaga) och som nu är i en ny spännande arch. "Shakugan No Shana" är en trevlig, ganska bra anime som inte kräver så mycket arbete av hjärnan. "Supernatural" säsong 3 har börjat i Usa, också en ruskigt bra serie med sjukt snygga tjejer i varje avsnitt , alla av de med blekta tänder. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Samt den största gåtan på 2+2 på senare år: Vem är detta? Det här är alltså en tävling där första personen som kommer med rätt svar vinner absolut ingenting. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mike86 Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Vad anser du om spelarna på B2B respektiva prima och andra siter du spelat på när det gäller omaha? Är de sämre eller bättre över lag på B2B eller är det samma stuk överallt? Har i stort sett bara lirat omaha på B2B då jag älskar dubbla inköpslimiten...Så jag undrar vad du tycker som har spelat på många andra ställen... GL med spelandet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren_ Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 dexter ar nuts Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Hon på bilden är min flickvän? Hehe, håller med om att Dexter är superbäst. Heroes är också bra. Shakugan no Shana Second ser jag också på, även Bleach. Annat bra som snart kommer igång samt även kommit en ny film på är ju Battlestar Galactica. Moonlight är en ny serie, vampyrserie, som har potential. Robot Chicken bör också ses om man har trasig humor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 För övrigt... existerar ens Omaha på Prima? Har typ aldrig sett nån action där... Däremot verkar Full Tilt ha en hel del... ska bli intressant att prova där snart. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 9 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2007 Vad anser du om spelarna på B2B respektiva prima och andra siter du spelat på när det gäller omaha? Är de sämre eller bättre över lag på B2B eller är det samma stuk överallt?Har i stort sett bara lirat omaha på B2B då jag älskar dubbla inköpslimiten...Så jag undrar vad du tycker som har spelat på många andra ställen... GL med spelandet Tack! Jag tycker prima och b2b faktiskt är rätt jämna spelkvalitetsmässigt men jag spelar hellre på b2b för 200bb upptagen och att det är €. Hon på bilden är inte min flickvän Fyp. Heroes har jag inte fallit för riktigt. Lite samma sak som med lost. Det fastnade jag inte heller för. Tyvärr tror jag. Att säsong 2 av Shana börjat visste jag inte ens, tack för tipset. Moonlight får det bli att beställa hem på dvd ifrån usa/se på tv när det kommer hit. Tack för ett tips till! Angående primas PLO så finns det en del. Full tilt är det nätverket med överlägset mest bord på 1/2 och 2/4. tror nästan de har mer än stars. Jag är €3k back idag. Katastrof men inte så mycket jag har kunnat göra förutom ett tvåpar jag borde släppt. Varit på fel sida av flipsen helt enkelt. Hade jag inte fått 2 donationer a la €600 hade det varit jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 hahaha åå vad den där bilden slickar på banknappen =D ME LIKE Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Julskinkan är ju så billig efter jul, det är då man ska äta som mest. 3-4 i januari, 1-2 under december skulle jag säga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Här är min månadsgraf so far.. ser kul ut va.. -suck- Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Jag orkar inte riktigt spela just nu, tiltat bort lite BJ och e allmänt seg. Blir mer inatt...såg bigsanta på 10/20 så det kanske får bli att skotta sen. Tänkte tipsa om tv-serier eller nåt. <TEXT> Om du gillar bra anime-serier borde du gilla Death Note. Ruskigt välgjord anime som även den som inte gillar anime i vanliga fall ofta uppskattar. Se den! :] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Kollat på Chuck Djens? Vad tycker du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 11 November , 2007 Rapport Share Postad 11 November , 2007 Ser dy battlar en del med Cillus-, har du några tankar om honom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2007 Ser dy battlar en del med Cillus-, har du några tankar om honom? Ja, han är en stor idiot med mkt tur. Får jag inte chatten avstängd idag är det ett mirakel mtp att jag kallat honom turhora etc minst 20 ggr . jag hatar honom o han e dum i huvudet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2007 typexemplet e väl den gången jag har 2345 2 klöver, flopp 248 2 klöver. han checksynar turn K ej klöver Han han checkrasar och jag synar rivern som e en 4. han har KKT3 utan klöver. så bra är han. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts