Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Här är förresten dagens största pott. Jag spelade lite fel dock, borde kallsynat floppen...då skjuter han kaaaanske en runda till på turn.

Det beror på kaaaanske-procenten! :D

Grattis till de fina resultaten förresten, kommer ihåg för ett år sedan när du var rätt deppig i Singapore. Kul att det går bra igen.

• Svars 357
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Tänkte dela med mig av lite Eric-humor:

OT: Om jag ändå kunde fixa en crewcadette utstyrsel från The Life Aquatic så skulle jag faktiskt klä ut mig idag.

Postad
Det beror på kaaaanske-procenten! :D

Grattis till de fina resultaten förresten, kommer ihåg för ett år sedan när du var rätt deppig i Singapore. Kul att det går bra igen.

Ja, det var inte mycket kvar av rullen då faktiskt. Var rätt nära att ha bustat $100k på nätet ett tag. Men nu är det lugnt igen, men du har rätt, det var inte så rolgit där ett tag :S

Postad

Tack o lov ska jag väldigt snart lämna datorn och inte få tillgång till en mer innan jag kommer hem inatt och då kommer jag troligen att somna väldigt snabbt så risken för ett gigantiskt fylleinlägg inatt är rätt liten.

Postad

Jag tror folk är sura på mig idag :-D

Först vägrade jag gå till platens som alla ville till så jag fick folk att gå till Platå, där vare halvlång kö men jag såg en vän som jag skulle hälsa på , 3 sekunder senare hade han slussat in mig förbi kön och kassan medans de jag kände typ var kvar ute :-D

Sen efter några timmar upprepades samma scenario typ, en jag känner var dörrvakt, sedan pratade jag med en kompis som sa att jag skulle prata med en vakt om att fixa in de andra på ett annat ställe...Vid tillfället var jag dyngrak ... så jag går runt...sen hittar jag en annan vakt..

"Hmmm...du har fått lite mkt att dricka idag va?"

"Öhhh...Nejdå, men jag letar efter xxx"

"JAHAAA...men inga problem!" *slussar jens till kassan och säger till tjejen typ:

"Den här killen...och 3 till" Öhhhh tänker jag och ... går tillbaka till andra stället.

Där ingen annan vill gå vidare...:roll:

På nåt sätt så får jag med mig tjejen till andra stället. Det jag mest kommer ihåg är när jag dansar med tjejen på dansgolvet och en brunett dansar fram till oss, jens tänker "haha...det tror du va? nu ska jag va svårraggad".

3 sekunder senare puttar hon bort mig och snor med sig min tjej :-(

Däremot var förfesten ganska så sjuk. grottmänniskor, mimmi pigg och de som var allra mest lättklädda på hela festen var killar, utklädda till tjejer:(

Postad

Snyggaste brittiskan någonsin?:-)

Sophie ellis bextor...hon är dock bra på att inte se bra ut på bild men på video..vilket bombnedslag.

youtuba "Catch me"

ellis511920x1440.jpg

Postad
Hur kan du kalla den turren för SM?

fejksm är det ju såklart, men jag tyckte det var smidigaste sättet att beskriva den turneringen som gick då. :)

Skottat lite 15/25 idag, plusade hela €300 :mrgreen:

Men jag e några k i hålet ändå...tur man e ensam hemma idag!

Postad

Här är förresten anledningen jag ligger back :-)

Iofs hade jag sett Nalle bli utdragen både hit och dit så kan förstå om han är tiltad, men bittert ändå :-D

Players(max 6):

24hNalle (EUR 892.37 in seat 1)

Guld$King (EUR 483.45 in seat 2)

peneduro (EUR 280.22 in seat 4)

Xoxol73 (EUR 1,024.58 in seat 5)

AlskaB2B (EUR 1,293.05 in seat 6)

Dealer: peneduro

Small Blind: Xoxol73 (2.00)

Big Blind: AlskaB2B (4.00)

Alskab2b was dealt: Kd - 9h - Kh - 5h

24hNalle Raise (14.00)

Guld$King Fold

peneduro Call (14.00)

Xoxol73 Fold

AlskaB2B Call (10.00)

Flop Js - 7h - 4h

AlskaB2B Check

24hNalle Bet (44.00)

peneduro Call (44.00)

AlskaB2B Call (44.00)

Turn Js - 7h - 4h - Ks

AlskaB2B Check

24hNalle Bet (176.00)

peneduro All-In (222.22)

AlskaB2B Raise (1,018.66)

24hNalle All-In (658.37)

AlskaB2B Payback (184.29)

River Js - 7h - 4h - Ks - 8c

AlskaB2B shows: Kd - 9h - Kh - 5h (three of a kind, kings)

24hNalle shows: Ah - As - 5c - 6s (a straight, eight high)

24hNalle wins: EUR 1,224.30 side pot (with a straight, eight high)

peneduro shows: Jc - 7s - 5d - 5s (two pairs, jacks and sevens)

24hNalle wins: EUR 840.66 main pot (with a straight, eight high)

Rake: EUR 2.00

Postad
överpar , nötfärgsdrag och OE .... satan och så hittar han den ... sjukt alltså. :D

Du har helt rätt...förutom att nalle bara har :Ah: och inte nåt mer :h::-D hade han haft den också så hade han nog belånat sitt hus och stoppat in det också om jag känner nalle rätt! :D

• Skapa nytt...