Gå till innehåll

The Well - rilleg


rilleg

Recommended Posts

Skulle du inte kunna göra som killen med familj, köpa in halvt och mellan 2-4 upp till 5-10?

Eller är det rent mentalt helt fel om du skulle försöka dig på detta?

 

du menar under min emotionellt dåliga tid? Absolut skulle det vara en bra lösning men när man vill skada sig själv gör man det bäst med fulla upptag.. det känns lite mer så att säga. För mig personligen även idag när jag är till 70% återstålld skulle det bli mentalt fel, jag är för actiontorsk nu och det är inget jag kan ändra på , kanske en bra tjej plus barnatankar skulle sakta ner mig. Jag har provat att spela låg omaha och då går gärna 10 inköp på 1 par, holk och 7högt flushdrag till höger o vänster. Ju högre upp man spelar ju mer spelar man människan och det blir väl fel när man ska ner o hitta nuts på low limitt...

 

Dock har min texasgrind på slutet funkat väl o så länge jag är fokuserad gör jag bra pengar på 5-25 NL...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 137
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu kan jag inte hålla mig längre.

 

Om du ska bjuda på en middag som som får smaklökarna att hoppa högt av glädje så bjuder du på till:

 

Förrätt

Varmrätt

Efterrätt

 

Och så självklar dryck till respektive maträtt samt till kaffet i bersån efteråt.

 

Förrätt = Pekingsoppa eller Toast Skagen. Jag beställer in en öl ( säg typ heiniken) och dricker.

 

Varmrätt = Oxfile eller nån Köttfärs/taco plate med mjuka bröd. Till detta dricker jag ett stort glas mjölk och en malibucola6a

 

Efterrätt = Kladdkaka med vaniljglass på. Bacardisprite6a typ

 

Kaffe = Dricks med mjölk i och KONJAK för sig själv. KONJAKROLF

 

lite sjuka svar men det är mina "favoriter"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt den där highstakesdb-sidan så ska ju Benyamine vara rätt mycket plus. Om det är han som är ballsrider och magicpitch också så har han tre stycken placeringar på top10 som är plus i år på FTP. Har han ännu fler konton som han är mycket back på?

 

Gus Hansen däremot ser jag ofta på backlistorna.

 

Angående han KaiBuxxe som hade ett par mondermånader och plussade $3M. Är han jävligt bra eller hade han extrem tur? Aldrig sett något liknande förut, hehe. :D

 

Jag vet inte varför men jag är halvbesatt av den här onlinepokergrejen och vilka alla är som lirar under dessa nicknames. Fascinerar mig rätt mycket att det är så många miljoner som byter ägare liksom. Så om du har tid och lust kan du ju namedroppa några lirare som spelar på FTP just nu. Det byts ju namn så jävla ofta. ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...