poker4life Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 spamspamspam. S E Någon som hört talas om denna sida ? jag stötte på den idag och dom ger tydligen ut gratispengar på vissa sidor....verkar inte vidare seriöst i mitt tycke...msn support osv känns mer som några småungar som försöker lura en på pengar haha....berätta vad ni vet ... bra eller anus ? Edit: Gissa varför det är med i censurfiltret? Citera
shipitholla85 Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Skummisar av vad jag hört. Hustlade folk i samma veva som dem blev hustlades av partypoker. Skippa sådana här sidor, skaffa stejk eller egen deg. Polare till RaMz mf.l ligger bakom tror jag. Citera
gdaily Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Om en sak är med i forumets automatiska censurfilter, så kan man gissa att det är där av en anledning - exempelvis spam Citera
poker4life Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2007 varför kan man inte få diskutera andra sidor:( Citera
shipitholla85 Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 varför kan man inte få diskutera andra sidor:( Men du, lilla vän.... Vet ju alla vad du är ute efter. Citera
Recommended Posts