Gå till innehåll

"No shortstack"-bord - vore inte det perfekt?


Weedobooty

Recommended Posts

Vart hittar man "no shortstack" borden på titanpoker? Titan är väl en del av ipoker ?

 

De heter helt sonika fullstack. Men det är aldrig någon som sitter vid dom.

Visar ju bara att man har en åsikt i forumet och en annan ute vid borden.

Fullstack bord verkar finnas på NL100+ nivåerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag brukar köpa in mig för typ 25 kr. Orsaken är att alla tror jag är en fisk när de övriga sitter med typ 200. En annan orsak är att om jag gör ett misstag kostar det mig inte en jättesumma som 200 kr, som man lätt kan förlora på en enda hand. Jag limpar in billigt och träffar jag riktigt bra åker rubbet in...om folk är dumma nog att syna så får de väl göra det hahah. Ibland losar jag naturligtvis men andra gånger dubblar och tripplar jag upp rätt kvickt vilket alltid är lika roligt! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar köpa in mig för typ 25 kr. Orsaken är att alla tror jag är en fisk när de övriga sitter med typ 200. En annan orsak är att om jag gör ett misstag kostar det mig inte en jättesumma som 200 kr, som man lätt kan förlora på en enda hand. Jag limpar in billigt och träffar jag riktigt bra åker rubbet in...om folk är dumma nog att syna så får de väl göra det hahah. Ibland losar jag naturligtvis men andra gånger dubblar och tripplar jag upp rätt kvickt vilket alltid är lika roligt! 8-)

 

Jag misstänker att de andra tror rätt ;)

 

Limpa med shortstack verkar riktigt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar köpa in mig för typ 25 kr. Orsaken är att alla tror jag är en fisk när de övriga sitter med typ 200. En annan orsak är att om jag gör ett misstag kostar det mig inte en jättesumma som 200 kr, som man lätt kan förlora på en enda hand. Jag limpar in billigt och träffar jag riktigt bra åker rubbet in...om folk är dumma nog att syna så får de väl göra det hahah. Ibland losar jag naturligtvis men andra gånger dubblar och tripplar jag upp rätt kvickt vilket alltid är lika roligt! 8-)

 

Humm. De tror ju helt rätt.

 

Om du inte vågar köpa in dig för hela summan för att du gör misstag som blir dyra är det klart du är en fisk. Misstagen är ju lika stora oavsett hur mycket pengar du förlorar på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Humm. De tror ju helt rätt.

 

Om du inte vågar köpa in dig för hela summan för att du gör misstag som blir dyra är det klart du är en fisk. Misstagen är ju lika stora oavsett hur mycket pengar du förlorar på dem.

 

Tanken är förstås att storleken av inköpet ska få motståndarna att göra misstag och syna i halvdana lägen. Resonemanget har inte ett jota att göra med följderna av de egna misstagen. 25 kr är nog lite väl lite dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...