redeye Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Hello nu ar det sa att jag tankt casha ut en del utav mina pengar pa pokerstars for att satta in pa en annan sida, problemet ar att mitt neteller ar last och tar lite tid innan det oppnas pga av olika orsaker tankte skicka ca 20k var till 2 olika kompisar som cashar ut till deras neteller och hjalper mig satt in pa den andra sajten. ar detta pa nagot satt mot reglerna? Thanks! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2007 Lär nog ringa många varningsklockor (hoppas jag) och bli problematiskt. Om nån skulle kapa ett konto och skicka en sån stor summa till ett par andra konton som omedelbart tar ut pengarna borde stars reagera och sätta sig på tvären. Men Stars har bra, kunnig och snabb support, skadar ju inte att skicka ett mail dit och fråga hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Detta är enda sättet för de i USA att flytta pengar mellan sajter (utan att ta ut via check). Det går hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redeye Postad 19 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Hej, Grejjen ar att jag bor i spanien och mitt neteller ar last for ett en kompis fran usa skickade cash fran hans neteller till mitt... Och jag har inte direkt orkat forsoka lasa upp det, da det verkar lite struligt . Har alltid haft cash pa bada sidorna, men nu nar jag bustat ena och behover mer sa vore det bra om det gar att plocka over 40k till utan att det tar 4veckor Dom kan ju inte direkt lasa kontona for att det ar natt fuffens da att fora over cash ar helt enligt reglerna? Thanks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2007 Hej, Grejjen ar att jag bor i spanien och mitt neteller ar last for ett en kompis fran usa skickade cash fran hans neteller till mitt... Och jag har inte direkt orkat forsoka lasa upp det, da det verkar lite struligt . Har alltid haft cash pa bada sidorna, men nu nar jag bustat ena och behover mer sa vore det bra om det gar att plocka over 40k till utan att det tar 4veckor Dom kan ju inte direkt lasa kontona for att det ar natt fuffens da att fora over cash ar helt enligt reglerna? Thanks Jag vet inte hur det är men jag har för mig att de inte gillar att man skickar till kamrater som cashar ut. Något snack om att dessa överföringar är till för att kamraterna ska spela för pengarna. Så kolla ordentligt att det är okej innan ni går loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Hej redeye, Jag ber om ursäkt för det sena svaret. Alla uttag och större överföringar ses över av vår säkerhetsavdelning (överföringen kan sättas 'on hold', men fryser konton gör vi bara om något misstänkt föreligger (t.ex. chipdumpning eller kreditkortsbedrägeri)). Det är helt ok att föra över pengar till en vän som cashar ut, så länge pengarna inte kommer från en direkt insättning. Vid större överföringar kan vi behöva ytterligare information från parterna. När du gör överföringen så kan du klicka på "Special instructions for support..." för att bifoga information själv. Du kan också skriva till security@pokerstars.com och beskriva din situation efter att ha gjort överföringen in klienten, eller i förväg om du skulle ha några frågor. /Martin K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MMx2000 Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 ar detta pa nagot satt mot reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts