Laser Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 jvla gittarintron Alla låter ju likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 21 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Var jag otydligt med när vi började/slutade? Aja, skjuter upp deadline till måndag 22.00. Ni åtta som skickat in svar får göra en komplettering om ni skulle vilja. edit: Finns det andra intresserade så är det bara att skicka in svar. Lär nog knappast komma upp till 15 svar, så ni lär vara garanterade omgång 2 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Ja, i varje fall jag kollade inte i tråden efter att jag anmält mig, förrän jag såg den av en ren slump idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 21 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Ja, i varje fall jag kollade inte i tråden efter att jag anmält mig, förrän jag såg den av en ren slump idag. Dumt av mig att inte skriva något nytt inlägg om att det börjat, uppdaterade ju bara förstaposten. Ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Ingen fara, det kan hända den bäste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Denna vinner jag i alla fall inte. HAr i skrivande stund bara klarat fyra låtar... Blir att desperat sova på saken och klonka i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 4 timmar kvar. 2 till svar kan jag väl åtminstone få Aja, kommer dra mig ifrån PF i några timmar då allt fokus kommer läggas på det bästa som finns. Krossa Gnaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noa Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 4 timmar kvar. 2 till svar kan jag väl åtminstone få Aja, kommer dra mig ifrån PF i några timmar då allt fokus kommer läggas på det bästa som finns. Krossa Gnaget! Kan ju försöka iallafall!!! Blir väl typ 6-0 som vanligt:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Underbart Deadlinen har iaf passerat nu. Kom bara in en komplettering och inga nya svar så utökningen av deadlinen blev verkligen en flopp Aja, ska försöka rätta era svar nu. Kommer även lägga upp deltväling 2 om någon timma förhoppningsvis. Om någon mot all förmodan har glömt att skicka in svaren så kan detta göras, fast det blir ett avdrag på 10p pga förseningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Deltävling 2 uppe nu alltså. Drar iväg ett pm till dom som är med också, så ingen missar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Wtffff! Under snittpoäng. edit, wtf är upp med deltävling två? Helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfiskman Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Har skickat in svar på del 2 nu, var mycket lättare än del 1 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Det går bra för mig ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aequitas Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Inget facit till del 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Inget facit till del 1? Tänkte att det kanske skulle komma in några till svar men stänger den möjligheten helt nu och slänger upp svaren på förstaposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Pinsamt att jag såklart glömde deadlinen. 24p hade jag ialf, sådeså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 edit, wtf är upp med deltävling två? Helt omöjligt. Vad menar du? Pinsamt att jag såklart glömde deadlinen. 24p hade jag ialf, sådeså Ingen fara. Kan dock säga att du hade legat bra till med den scoren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Lustigt att man ändå känner igen typ alla namn. Imdb:a dom efter jag svarat, och man har ju sett typ alla filmer, men shit vad svårt att placera dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Lustigt att man ändå känner igen typ alla namn. Imdb:a dom efter jag svarat, och man har ju sett typ alla filmer, men shit vad svårt att placera dom. Misstänker det, hade nog själv bara klarat runt 5 stycken trots att jag sett alla filmerna och rankar dom högt. Svaren och Deltväling 3 kommer upp ikväll strax efter tio. Fått fem svar hittils, saknar fortfarande från eury, Stormen och Andrew. Ni får försöka se till att skicka in innan 22.00 om ni vill vara med i kommande omgångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Deltväling 2 alltså stängd sedan någon timma tillbaka. Ni sju som skickade in svar är vidare till deltävling 3 som jag lägger upp inom en timma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Blade Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Äntligen lite bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 26 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Slänger upp finalen nån gång efter midnatt, eventuellt tidigare om svar kommer in från samtliga. Saknar från tre stycken atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Ooooh! Final! Synd att fiskman glömde skicka in. Oh well, siktar på pallplats nu! Anton Ferdinand btw...fy FAN vad ful han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 27 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2007 Anton Ferdinand btw...fy FAN vad ful han är. Därför du gissa på Ronaldo? Han är la inte heller världens snyggaste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 27 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Oktober , 2007 Måste säga att jag kommer bli tårögd om någon klarar intro nummer fem. Sen var det det här med priser också, nåt får la topp 3 ha iaf. Har $7.3 liggandes på Starskontot så det kan ju va ett pris, även om det är grymt tråkigt ett. Kanske skulle göra paints eller något, men känns ju lite som det är eurys grej. Har ni några bra idéer så berätta gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts