Gå till innehåll

Tävling (Intro, Film, Bild): Slut.

Bluwajt

Recommended Posts

• Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var jag otydligt med när vi började/slutade? Aja, skjuter upp deadline till måndag 22.00. Ni åtta som skickat in svar får göra en komplettering om ni skulle vilja.

edit: Finns det andra intresserade så är det bara att skicka in svar. Lär nog knappast komma upp till 15 svar, så ni lär vara garanterade omgång 2 iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart :D

Deadlinen har iaf passerat nu. Kom bara in en komplettering och inga nya svar så utökningen av deadlinen blev verkligen en flopp :)

Aja, ska försöka rätta era svar nu. Kommer även lägga upp deltväling 2 om någon timma förhoppningsvis.

Om någon mot all förmodan har glömt att skicka in svaren så kan detta göras, fast det blir ett avdrag på 10p pga förseningen.

Länk till kommentar

Lustigt att man ändå känner igen typ alla namn. Imdb:a dom efter jag svarat, och man har ju sett typ alla filmer, men shit vad svårt att placera dom.

Misstänker det, hade nog själv bara klarat runt 5 stycken trots att jag sett alla filmerna och rankar dom högt.

Svaren och Deltväling 3 kommer upp ikväll strax efter tio. Fått fem svar hittils, saknar fortfarande från eury, Stormen och Andrew. Ni får försöka se till att skicka in innan 22.00 om ni vill vara med i kommande omgångar.

Länk till kommentar

Måste säga att jag kommer bli tårögd om någon klarar intro nummer fem.

Sen var det det här med priser också, nåt får la topp 3 ha iaf. Har $7.3 liggandes på Starskontot så det kan ju va ett pris, även om det är grymt tråkigt ett. Kanske skulle göra paints eller något, men känns ju lite som det är eurys grej. Har ni några bra idéer så berätta gärna :)

Länk till kommentar