Gå till innehåll

Skaffa pokertracker?


Patruck

Recommended Posts

Hej! Jag är en medelbra spelare som spelar sng i turneringar med 5-20$ inköp.

Jag har fått ett hyfsat erbjudande om att köpa poker tracker (tror det var det, liknande program iaf.) ganska billigt.

 

1. Borde jag nappa på erbjudandet?

2. Vilka är fördelarna med poker tracker?

3. Hur fungerar poker tracker?

 

Tack för alla svar:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag osäker på om pokertracker stödjer sng spel? Nån med bättre koll får gärna säga som det är.

 

Angående pokertracker så är det ett mycket mycket bra program som kan ge dig insikt i luckor i ditt eget och andras spel, all info lagras och du kan kolla den när som helst. Tycker definitivt att du ska "nappa".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag är en medelbra spelare som spelar sng i turneringar med 5-20$ inköp.

Jag har fått ett hyfsat erbjudande om att köpa poker tracker (tror det var det, liknande program iaf.) ganska billigt.

 

1. Borde jag nappa på erbjudandet?

2. Vilka är fördelarna med poker tracker?

3. Hur fungerar poker tracker?

 

Tack för alla svar:)

 

1. definera erbjudandet

2.

fördelar:

stor användarbas

nackdelar:

ruskigt dåligt kodat, väldigt basic, mkt sämre än konkurrenterna

3. det gör lite basik analyser på ett antal handhistorier och man får lite grundläggande stats på motståndarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. definera erbjudandet

2.

fördelar:

stor användarbas

nackdelar:

ruskigt dåligt kodat, väldigt basic, mkt sämre än konkurrenterna

3. det gör lite basik analyser på ett antal handhistorier och man får lite grundläggande stats på motståndarna.

 

Menar du att po är bättre än pt eller?? Har själv ingen erfarenhet av ngt annat än po...men jag har hela tiden fått intrycket av att pt skulle va vassare. Eller finns det ngt annat program som är bättre än både po och pt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att po är bättre än pt eller?? Har själv ingen erfarenhet av ngt annat än po...men jag har hela tiden fått intrycket av att pt skulle va vassare. Eller finns det ngt annat program som är bättre än både po och pt?

 

Eller kanske testa PokerAcademy Prospector? Jag gillar det, men har inte hört några åsikter från kunnigare spelare. Har iofs inget stöd för HUD än, men ska man bara analysera så funkar det fint, och enligt mig enklare än PT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Holdem Manager är ett nyutvecklat program som bara finns i beta än så länge, verkar lovande på sikt.

http://pokerforum.nu/forum/studier/37664-allt-om-holdem-manager.html

 

PO tar tyvärr en årlig avgift på 79 dolores numer, är lite segt samt att deras support inte är var den var förut.

 

PT håller på att utveckla en modernare version om jag minns rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att po är bättre än pt eller?? Har själv ingen erfarenhet av ngt annat än po...men jag har hela tiden fått intrycket av att pt skulle va vassare. Eller finns det ngt annat program som är bättre än både po och pt?

 

PO kan vara det sämsta av dem alla. orka koda i java liksom....

 

HM är framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...