Gå till innehåll

Hur flexibelt är detta forumet för designändringar?

Axident

Recommended Posts

Jag har länge tyckt att diskussionerna som förs här är mycket bra och är intressanta överlag. Däremot har jag svårt att följa en diskussion som grenar ut sig i olika kommentarer och spår. Därför skulle jag vilja se kommentarerna i en trädliknande struktur så att man ser vilket inlägg som någon har kommenterat och därigenom överskådligt kan se trådarna.

Sedan vet jag inte om det beror på min uppkoppling som är slö eller om det är siten; Det tar en faslig tid att ladda varje sida. Finns det något som kan göras för att komprimera innehållet i designen?

Ett annat önskemål jag skulle vilja se (en s.k. nice-to-have detalj): Under användarnamnet så finns en del information om varje användare. Där skulle jag också vilja se när användaren senast var inloggad eller om han för närvarande är inloggad. Går det att fixa? Det ger en inblick i hur aktiv den personen är.

Tack för ett bra forum!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har länge tyckt att diskussionerna som förs här är mycket bra och är intressanta överlag. Däremot har jag svårt att följa en diskussion som grenar ut sig i olika kommentarer och spår. Därför skulle jag vilja se kommentarerna i en trädliknande struktur så att man ser vilket inlägg som någon har kommenterat och därigenom överskådligt kan se trådarna.
Tar sjukt mkt längre tid att sitta och klicka sig fram och tillbaks mellan inlägg och svar. Som en blogg. Otroligt irriternade så det här förslaget hoppas jag verkligen glöms bort illa kvickt. Besides var det inte länge sen pf bytte plattform till vbulletin så jag kan inte tänka mig att en ny plattform skule vara aktuell.

Ett annat önskemål jag skulle vilja se (en s.k. nice-to-have detalj): Under användarnamnet så finns en del information om varje användare. Där skulle jag också vilja se när användaren senast var inloggad eller om han för närvarande är inloggad. Går det att fixa? Det ger en inblick i hur aktiv den personen är
Finns redan. Den lilla lampan nere i vänstra hörnet på varje post indikerar om användaren är online eller ej. Grå = offline, grön = online.
Länk till kommentar

Tar sjukt mkt längre tid att sitta och klicka sig fram och tillbaks mellan inlägg och svar. Som en blogg. Otroligt irriternade så det här förslaget hoppas jag verkligen glöms bort illa kvickt. Besides var det inte länge sen pf bytte plattform till vbulletin så jag kan inte tänka mig att en ny plattform skule vara aktuell.

Faktum är att jag personligen inte tycker det - men smaken är som baken... Nå, hur som helst är det överspelat då det redan finns under alternativet "Visningsalternativ". Då har jag fått min önskan uppfylld!

Finns redan. Den lilla lampan nere i vänstra hörnet på varje post indikerar om användaren är online eller ej. Grå = offline, grön = online.

Tack! Det hade jag inte tänkt på! Då är jag helt nöjd!

Länk till kommentar