Gå till innehåll

söker ngt bra bet pot script


rjonsson

Recommended Posts

Jag fick det till att funka nu, konstigt, funkade inte på den förra Ipokersajten jag spelade på.

 

Men nu funkar det bra. :-)

 

Är det mycket jobb för dig som kan med det här att göra om scriptet så det funkar ungefär som det betpott scritet jag använder för prima om jag skickar koden till det scriptet. Skillnade på det scriptet är att den betar lite olika storlekar av potten beroende på om man klickar på hjulet eller högerklickar. Jag hittade det scriptet på overcards.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått det till att funka, men jag undrar lite om det går att göra om så att om man klickar på hjulet så betar den typ 80% av potten och om högerklickickar så betar den typ 70% av potten. Det scriptet jag använder för prima funkar så och det är jättebra.

 

Man jag är nöjd med detta, det funkar bra. Skulle du Butcha känna att du har tid och lust ngn gång så kan jag skicka över mitt prima-script så kanske du kan lägga till de funktionerna . Det scriptet ska egentligen funka på ipoker oxå, men det gör det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett förslag för att hålla dig, Butcha motiverad.

 

Om folk kan lägga en summa på tex ~10-20 USD per person för att få detta uppdaterat med diverse funktioner, jag har då inga problem att slänga iväg en summa pengar då detta uppskattas mer än väldigt mycket.

 

någon annan som kan tänka sig göra detsamma eller är vi får snåla? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...