Gå till innehåll

Verifiera konto


Falcy

Recommended Posts

Hej.

Satte in lite dollares på Everest, använde ett Master card.

Såg i status fältet för konto att jag skulle verifiera, så jag tänkte att det är lika bra att göra det direkt, så är det klart.

 

Har skickat in fram/baksida på mitt MC, körkort, faktura för mitt MC samt en underskrift och ett datum.

 

Nu vill de ha en underskriven "inköpsattest" ?

Vad är det och varför ska det vara nödvändigt ?

 

Sen vill de också ha ett screenshot på mitt NETeller konto ? (Antagligen för att jag har ändrat i utbetalningsalternativ till mitt NETeller, för man kan inte använda bank transfer eller ??)

Ska jag verkligen behöva ge dem denna information ?

 

Har naturligtvis även mailat support om detta, men ibland får man svar snabbare här och någon måste ju ha ett verifierat konto på Everest.

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Satte in lite dollares på Everest, använde ett Master card.

Såg i status fältet för konto att jag skulle verifiera, så jag tänkte att det är lika bra att göra det direkt, så är det klart.

 

Har skickat in fram/baksida på mitt MC, körkort, faktura för mitt MC samt en underskrift och ett datum.

 

Nu vill de ha en underskriven "inköpsattest" ?

Vad är det och varför ska det vara nödvändigt ?

 

Sen vill de också ha ett screenshot på mitt NETeller konto ? (Antagligen för att jag har ändrat i utbetalningsalternativ till mitt NETeller, för man kan inte använda bank transfer eller ??)

Ska jag verkligen behöva ge dem denna information ?

 

Har naturligtvis även mailat support om detta, men ibland får man svar snabbare här och någon måste ju ha ett verifierat konto på Everest.

 

Tack!

 

Svaret är ja på båda dina frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Spelar själv på everest, farsan fick sitt konto låst och krav på verification.

 

det finns ingen telefon support, så efter 100mail så skulle vi scanna körkort och visa kort och skicka in så var det lugnt.

 

ingenting hände, de informerar inte själva utan vi får ta kontakt igen, då kräver de ett kvitto när du använt ditt mastercard osv nått mer va det. så vi orkade helt enkelt inte, efter 10-20mail tröttnar man särskillt om man mailat körkort och visa kopior.

 

Man tror ju att nått hade förenklats med internet men icke sa nicke, de måste väll kunna ta nått sorts e-leg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka ett mejl till spelarsupporten och be att de berättar hur lång tid du kan få vänta innan ditt konto är verifierat.

 

Hur länge kan det ta att verifiera kontot? Får inte ens ett "tack vi har fått infon" mail tillbaka. Finns såklart ingen mailadress att whina till och nu har väl alla tagit jullov ännutill - gah! Inga julklappar i år då :(
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...