ebisumaru Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Trodde aldrig man skulle posta i denna avdelningen:mrgreen: . I alla fall så har Stars kört igång steps till Bahamas. Här är step 4, 215 inköp. 2 platser till step 5, 1 stannar på step 4, 2 platser till step 3 och 1 plats till step 2. De sista 3 får inget. Båda fi verkar vara hyfsade, SamENOLE har suttit på alla jag har varit med i så han är nog bra. Vad behöver jag för att syna här? Table '63778931 1' 9-max Seat #9 is the button Seat 2: SamENole (5435 in chips) Seat 4: ebisumaru (5090 in chips) Seat 9: osten87 (2975 in chips) SamENole: posts the ante 25 ebisumaru: posts the ante 25 osten87: posts the ante 25 SamENole: posts small blind 150 ebisumaru: posts big blind 300 *** HOLE CARDS *** Dealt to ebisumaru [X X] osten87: raises 2650 to 2950 and is all-in SamENole: folds Citera
dekutree Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Hyfsat bra skulle jag vilja påstå, 99+, AJs+ nånting?? Han borde ställa ganska smalt där i det läget tycker man. Å andra sidan är det ju ingen katastrof om du förlorar, du har chips kvar och att få spela om leveln är väl ingen mardröm i värsta fall. Citera
Appel Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Jag antar att det nu är ni tre kvar i turneringen, och en av er ska ut innan de andra två får "första pris". Jag skulle nog vänta på bättre tillfälle. Att ens ta en 50%are vid det här tillfället känns dumt. Så utan reads så slänger jag nog allt under QQ. Å andra sidan borde Fi veta att du antagligen gör så, men utan reads så tar jag det nog lugnt här. Om du har fel är du nere på 2000, vilket gör att du är klar underdog. Just nu ser det ju ok ut. Citera
ebisumaru Postad 12 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Hyfsat bra skulle jag vilja påstå, 99+, AJs+ nånting?? Han borde ställa ganska smalt där i det läget tycker man. Å andra sidan är det ju ingen katastrof om du förlorar, du har chips kvar och att få spela om leveln är väl ingen mardröm i värsta fall. Han ställer minst 50% tror jag, om inte mer. Citera
dekutree Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Jag antar att det nu är ni tre kvar i turneringen, och en av er ska ut innan de andra två får "första pris".Jag skulle nog vänta på bättre tillfälle. Att ens ta en 50%are vid det här tillfället känns dumt. Så utan reads så slänger jag nog allt under QQ. Å andra sidan borde Fi veta att du antagligen gör så, men utan reads så tar jag det nog lugnt här. Om du har fel är du nere på 2000, vilket gör att du är klar underdog. Just nu ser det ju ok ut. Låter tight, med den filosofin kommer fi kunna stjäla till sig förstaplatsen.. Citera
dekutree Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Han ställer minst 50% tror jag, om inte mer. Ok, vill nog ändå ha den rangen jag skrev först. Citera
magico Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Är det WPT Bootcamp bahamas du kvalar till? Citera
ebisumaru Postad 12 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Är det WPT Bootcamp bahamas du kvalar till? Vad är det? Nej det är EPT. Citera
magico Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Jaha okej, det är någon grej jag håller på och kvalar till. Vet inte riktigt vad det är men man får en vecka på bahamas med fickpengar, och det verkar som om det är något slags träningsläger där man får spela med massa Proffs b.la T.J Cloutier, Clonie Gowen, Scott Nguyen som senare ska analysera ens spel och tells och sånt. Man har tydligen chans att vinna 10xWpt buyins också. Citera
ebisumaru Postad 12 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Jaha okej, det är någon grej jag håller på och kvalar till. Vet inte riktigt vad det är men man får en vecka på bahamas med fickpengar, ochdet verkar som om det är något slags träningsläger där man får spela med massa Proffs b.la T.J Cloutier, Clonie Gowen, Scott Nguyen som senare ska analysera ens spel och tells och sånt. Man har tydligen chans att vinna 10xWpt buyins också. Gött, då lär du få lära dig spela craps, missbruka droger och dricka öl vid diverse finalbord utan att nånsin vinna. Citera
MrZingo Postad 12 Oktober , 2007 Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Gött, då lär du få lära dig spela craps, missbruka droger och dricka öl vid diverse finalbord utan att nånsin vinna. Vem är vem av dem? Öl = Nguyen kan jag tänka mig Craps = Gowen Droger = TJ Nyfiken skvallerkärring ville veta alla rykten =) Citera
ebisumaru Postad 12 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2007 Vem är vem av dem?Öl = Nguyen kan jag tänka mig Craps = Gowen Droger = TJ Nyfiken skvallerkärring ville veta alla rykten =) Du blanda ihop dom två sista. Men nu lyckas jag gå OT i min egen tråd åter till ämnet! Citera
Recommended Posts