Gå till innehåll

PokerStars Caribbean Adventure 2008 - SnG Steps


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Nu har vi kört igång kvalificeringen till vårens PokerStars Caribbean Adventure på Atlantis, 2008, med de nya steps sit & go turneringarna. Du kan börja med 500 Fpp eller $7,50 på Step 1, eller hoppa in på vilken nivå du vill. Slutfinalen, Step 6 ger 3 prispaket om $12000, till PCA 2008. Ni hittar dessa Sit & Go satelliterna under Events och PCA tabben i clienten.

 

För mer info om de olika stegen och PCA 2008:

http://www.pokerstars.com/caribbean-adventure/2008/qualify/

 

Man kan givetvis även kvalificera sig genom vanliga flerbordsturneringssatelliter (MTTs).

 

Har ni frågor kring de här steps turneringarna eller PCA 2008 svarar vi gärna på dem här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det så konstigt isf? Om du spelar en vanlig sng för att för vinsten köpa in dig i en högre osv, så betalar du ju rake i varje steg.

 

 

Men du liksom jag borde väl veta att när steps-typen av turneringar infördes gjordes det med rake i alla steg på en sajt och rejk i sista steget på alla andra sajter. Du vill betala så mycket rejk som möjligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du liksom jag borde väl veta att när steps-typen av turneringar infördes gjordes det med rake i alla steg på en sajt och rejk i sista steget på alla andra sajter. Du vill betala så mycket rejk som möjligt?

 

Öh nej, jag har aldrig spelat steps så jag har ingen aning om hur det brukar se ut.

 

Självklart skulle jag helst inte betala nån rake nånsin, jag bara konstaterar att satelliter inte brukar vara rakefria. Därför är det inte så konstigt om inte de här är det heller. Finns det andra sajter som faktiskt har dem utan rake är det ju bara att tacka och ta emot - och spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...