Ängeln17 Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Okej, om vi bortser från att Fi inte har fullt inköp så undrar jag om vi bör syna eller folda här? Inga reads första handen jag spelar vid bordet. Party Poker No-Limit Hold'em, $1 BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) SB ($81.05) BB ($181.3) UTG ($200) Hero ($200) Button ($101.1) Preflop: Hero is MP with K, A. Hero raises to $4, Button calls $4, SB calls $3.50, 2 folds. Flop: ($13) 2, 9, 5(3 players) Hero bets $8, Button calls $8, SB folds. Turn: ($29) 9(2 players) Hero bets $15, Button calls $89.10 (All-In), Hero ?? Jag vet vad jag gjorde men efter att ha funderat ett tag så undrar jag om det var rätt på denna nivå? Citera
don_sebbe Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Solklar fold utan monster reads som jag antar att du inte har efter första handen :):) Citera
DocLame Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Du måste ju folda. Funderade du verkligen på något annat? Citera
skalle88 Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Hade du 3bettat honom preflop (iofs svårt mtp position och blabla) och detta hade hänt hade det nog varit mer rätt att ta synen. Nu är det en del 9or med i hans HD även om du släpper bästa handen ibland. Citera
Pey Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Du vinner nog en del ggr i detta läget, men det är nästan garanterat ett förlorande spel att syna där i längden. Tror du ska folda och inte grunna för mkt över det Även om han steamar totalt slår du ju ingenting utom en del färgdrag och luft. Citera
Ängeln17 Postad 12 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2007 3-beta var som du säger själv lite svårt då de bara syna min höjning pre, Skalle . Här är upplösningen Ängeln17 bets [$15]. malles is all-In. Ängeln17 folds. Var en ganska självklar fold för mig i det läget och varför man frågar är för att Fi visade upp A3 off och skrockade - Lätta pengar. Så det man fick ut var ju en note och lite senare plockade jag av Fi hans stack med ett floppat set när han ställde och bara hade mellanpar. Tack för er medverkan. Case closed. Citera
Recommended Posts