Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nägon här på pokerforum (förutom jag) som sånär följer vad som händer inom Starcraft-scenen? Skriv gärna nåt kontroversiellt i denna tråden då :)

Jag kan börja, sAviOr kommer med största sannolikhet ta hem båda OSL och MSL iår :)

Postad
Jag följer inte scenen men tycker att StarCraft och gaming som sport är väldigt intressant.

Hur ser den ut just nu? Hur går det för boxaren?

BoxeR (Lim Yo Hwan) har tyvärr ryckt in i den obligatoriska 2,5år långa lumpen, och spelar därför inte så mycket. 3 st MSL sen var han tcungen att ge bort sin plats eftersom han ryckte in och inte kunde delta. Förra året gick han till 16del i MSL (stor bedrift med tanka på att han knappt hinner träna) och iår kvala han itne in till någon av de stora mästerskapen. Under året har han slagit flera storspelare i Starleague (lagligan) bl.a. Försvarande MSL-mästaren 2 säsonger irad, Bisu (Kim Taek Yong). I lagligan spelar han för AirForce Team vilket är ett gäng avdankade spelare såsom H.O.T_Forever, MuMyung och fOru, men på senare tid har de fått förstärkningar i form av OversKy m.fl. Tyvärr åker dessa grabbar på storspö oftast eftersom de bara (:S) får träna 2 timmar om dagen medan de andra lagen tränar mellan 12-16 timmar om dagen.

sitter just nu och kollar på när sAviOr vinner Pringles MSL 2006, och e just nu i semifinalmatcherna mot Midas :) mycket intressant _ _^

Postad

Kikade lite på Stork mot Satanik ur WCG, och nötte en del starcraft för några år sedan. Tycker fortfarande det är den bästa publik e-sporten.

Är mer inne i warcraft-scenen på senare år, men har trillat ur den med ganska mkt. Spelar sällan men kikar lite reps och vods.

Postad
Bisu vinner.

sAviOr är slut ;)

amagad hädelse! ta tillbax!

jag följer klazart, conaanaa, moletrap och diggysc på youtube iaf. =)

conanaa är tomtenoob hatar honom, 11år >_<;;

Fint spelat av boxer :]

Jag blev inte klok på om han är tillbaka på heltid eller inte? Har han slutat lumpen nu?

Han gör fortf. lumpen, och är därmed inte tillbaka på heltid.