zizacon Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Har bytt site och spelarna är fruktansvärda stundtals. Helt makalöst. Problemet blir bara att de verkar vara syntokiga somliga av dom iaf. Vilket således resulterar i en del ofrivilliga "bra" calls om man spelar generell strategi och pushar en hel del i slutet. Så ni som spelar tillräckligt lågt för att stöta på dessa hur tänker ni på sb och button sent? Jag menar när man har kring 5-7 bb måste man ju spela i princip annars blindar man ihjäl tillslut och det är absolut värst. Man vill ju naturligtvis ha lite större edges på sina pushar så sätter ni powertools på 0.3 edge eller nåt i den stilen.. eller vad tror ni? Ibland måste man pusha också även om dom synar som galningar, Kanske får kika mer på ICM kalkyleringar om man foldar och träffas av blindsen. Citera
Tottyville Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 exakt vad är din fråga??? Är du säker på att det är en fråga? Citera
carlehboy Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 hmm jag har utnyttjat min Sherlock Holmes förmågra och kom fram till att det är nog turneringar detta handlar om (med 62% säkerhet) Tack för råden om det är ett råd. Bra fråga om det är en fråga. Citera
zizacon Postad 8 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Så ni som spelar tillräckligt lågt för att stöta på dessa hur tänker ni på sb och button sent? Ökar ni edgen i powertools och i så fall till vad? Citera
Recommended Posts